Dzięki Jon
Skrypt przez Ciebie wskazany, docelowo pisany był pod gracza. Ja potrzebowałem tego pod AI do cutscenki... I metodą prób i błędów wkońcu się udało. Dla zainteresowanych:
- Kod: Zaznacz cały
_vel1 = 1;
_vel2 = 1;
_vel3 = 1;
_vel4 = 1;
plane1 enableSimulation false;
plane2 enableSimulation false;
plane3 enableSimulation false;
plane4 enableSimulation false;
sleep 5;
plane1 say "katapulta2";
sleep 8.404;
plane1 enableSimulation true;
while {_vel1<72} do
{
plane1 setVelocity [_vel1* sin (getDir plane1),_vel1* cos (getDir plane1),.1];
_vel1=_vel1+2;
sleep 0.01;
};
plane2 say "katapulta2";
sleep 8.404;
plane2 enableSimulation true;
while {_vel2<72} do
{
plane2 setVelocity [_vel2* sin (getDir plane2),_vel2* cos (getDir plane2),.1];
_vel2=_vel2+2;
sleep 0.01;
};
plane3 say "katapulta2";
sleep 8.404;
plane3 enableSimulation true;
while {_vel3<72} do
{
plane3 setVelocity [_vel3* sin (getDir plane3),_vel3* cos (getDir plane3),.1];
_vel3=_vel3+2;
sleep 0.01;
};
plane4 say "katapulta2";
sleep 8.404;
plane4 enableSimulation true;
while {_vel4<72} do
{
plane4 setVelocity [_vel4* sin (getDir plane4),_vel4* cos (getDir plane4),.1];
_vel4=_vel4+2;
sleep 0.01;
};
rad, bez Ciebie bym sobie nie poradził