Teraz jest Cz 16 sie, 2018 18:21


Pojawianie i znikanie

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

Pojawianie i znikanie

PostN 17 kwi, 2011 12:45

Witam :] czy da się zrobić aby jednostka była na początku misji była niewidoczna (nie było jej) a po aktywacji wyzwalacza się pojawiła i kontynuowała swoje zadania ???
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 17 kwi, 2011 13:09

Nie jestem pewien czy o to ci chodzi ale możesz na jednostce ustawionej gdzieś zastosować setcaptive true i wróg nie będzie do niej strzelał, a potem w wyzwalaczu ustawić warunek po spełnieniu, którego ona zrobi swoje i zmienisz setcaptive na false, żeby do niej walili.
Możesz też tworzyć dowolne jednostki komendą createunit i na początku misji jej nie będzie, a potem się pojawi i zrobi swoje :)
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostN 17 kwi, 2011 13:17

hmm a to createunit jak powinno dokładniej wyglądać ? ten wiersz i w wyzwalaczu ?

no chodziło mi raczej o to by jednostka już miała zaplanowane waypointy i swoją nazwę i takie tam tylko żeby jej nie było problem w tym że chodzi o samolot chcę by się pojawił w danej strefie w danym czasie a bez tego sobie lata i lata i śmieci mi przestrzeń powietrzną lepiej gdyby go nie było i się pojawił z tym że musiał by mieć już zaplanowane zadania...
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 17 kwi, 2011 13:41

Przeszukaj fora odnosnie tego createunit np: bi forum :)
ja to bym pokobinował wstawił wyzwalacz, w którym po jakimś odpalał bym skrypt w którym najpierw tworzony gdzieś byłby samolot potem bym np pisał
samolot domove getpos h1
~10 (np czy ileś)
samolot domove getpos h2
~10
a na mapie ustawiłbym jakieś obiekty h1 i h2 itd
i ten samolot leciałby sobie przez te sekundy od obiektu doobieku i strzelał
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostN 17 kwi, 2011 13:49

a co oznacza ten znak "~10" i jak stworzyć samolot o nazwie "samolot" tak bym mógł użyć
Kod: Zaznacz cały
samolot domove getpos h1
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 17 kwi, 2011 14:01

~10 to znaczy, że przez 10 sekund samolot będzie leciał z miejsca, w którym się znajduje do miejsca h1 a potem znowu przez 10s do h2.
Żeby stworzyć jakiś samolot musisz znaleźć jego class names z army 2. Tu na forum lub bi wiki np. Później wstawić jakiś obiekt nad którym go stworzysz a potem to już masz mniej więcej co wskrypcie.
Najważniejsze to stworzenie samolotu za pomojcą createunit.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

PostN 17 kwi, 2011 14:10

Albo najlepiej ściągnij jakiś gotowy skrypt bombardowania lub ataku z powietrza, który stworzy samolot i całą resztę (bombardmend/air atack, lub coś podobnego). Powinno być tego sporo np na armaholicu np. I by było po kłopocie.
Sorry za post pod postem ale pisze z telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostN 17 kwi, 2011 14:23

oki dzięki za pomoc :]

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron