Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:16


Jak dodać moją ścieżkę dźwiękową do misji.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

Jak dodać moją ścieżkę dźwiękową do misji.

PostN 24 kwi, 2011 19:01

Jak dodać moją ścieżkę dźwiękową do misji w jej wyznaczonym momencie i w jakim formacie?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 24 kwi, 2011 19:07

http://armacenter.pl/index.php/tworzeni ... edytor-167

Interesuje Cię sekcja CfgMusic:
Kod: Zaznacz cały
class CfgMusic
{
tracks[]=
{
m1, m2, m3 , m4
};

class m1
{
name="m1";
sound[]= {\music\m1.ogg, db+90, 1.0};
};
class m2
{
name="m2";
sound[]= {\music\m2.ogg, db+90, 1.0};
};
class m3
{
name="m3";
sound[]= {\music\m3.ogg, db+90, 1.0};
};
class m4
{
name="m4";
sound[]= {\music\m4.ogg, db+90, 1.0};
};
};


W folderze misji dodajesz nowy folder o nazwie music a do niego wrzucasz pliki dźwiękowe w formacie *.ogg i nadajesz im nazwy(ę) m1, m2 itd.
W edytorze za pomocą komendy playMusic "m1" odtwarzasz utwór o nazwie m1.

Oczywiście nazwy m1, m2, itd. są to tylko przykłady, możesz utwór nazwać dowolnie, byle by jego nazwa nie zawierała polskich zanków, znaków interpunkcyjnych i spacji.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

PostN 24 kwi, 2011 19:16

Dzięki, tego szukałem :spoko: :chat:

Aha, tylko jeszcze żeby to było w wyznaczonym momencie to gdzie to pisze?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 24 kwi, 2011 19:28

Komendę wpisujesz w wyzwalaczu, a co spowoduje jego uruchomienie to musisz już sam zdecydować :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

PostN 24 kwi, 2011 19:45

No ale w komendzie co piszę dokładnie?
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostN 24 kwi, 2011 19:59

W wyzwalaczu np piosenka ma być po zabiciu żołnierza o nazwie cel1.
W linii warunek pisz:
not (alive cel1)
w przy aktywacji pisz:
playmusic "m1"

2 przykład po dojściu do obiektu o nazwie xx jednostki o nazwie gracz.
W warunek:
gracz distance xx<100
przy aktywacji pisz:
playmusic "m2"

3 sposób wybierz np wyzwalacz uruchamiany przez zachód
warunek pisz:
this
a w przy aktywacji:
playmusic "m3"
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostPn 25 kwi, 2011 10:33

class CfgRadio
{
sounds[] = {cos};
class tak
{
name = "cos";
sound[] = {"\sounds\radio.ogg", 10, 1.0};
title = "dziala !!";
};

};
_____________________________________________________________________
PRZY AKTYWACJI WYZWALACZA WPISAĆ: 'NAZWAJEDNOSTKI directSay "tak";'

... Jeśli chodzi o radio, można też użyć muzyki od biedy ..
Ostatnio edytowano Cz 05 maja, 2011 07:08 przez =[RaFF]=, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 25 kwi, 2011 11:33

Nie powinno się w ten sposób definiować muzyki w grze. Po to są oddzielne klasy żeby do nich przydzielać odpowiednia typy dźwięków. A to że działa, nie oznacza, że jest napisane poprawnie.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

PostPn 25 kwi, 2011 12:19

Dzięki, teraz już wszystko wiem.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron