Teraz jest Cz 28 mar, 2024 15:48


Problem z description.ext

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

Problem z description.ext

PostN 15 maja, 2011 10:58

Przy próbie przekopiowania misji z edytora do misji pojedynczych, wywaliło mi coś takiego, a gra się wyłączyła:
Kod: Zaznacz cały
 File C:/Users/(moje konto)/Documents/Arma 2 Other Profiles/(mój profil)/missions/(nazwa misji)/description.ext, line 80:/CfgSounds/:Missing '}'
:co:
treść decription przekopiowałem stąd.
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

PostN 15 maja, 2011 11:34

Yyyy ja misji nie tworzyłem, ale przecież system pisze w czym problem - line 80:/CfgSounds/:Missing

W linii 80 masz definicję dźwięku m2, odwołującą się do pliku \music\m2.ogg. Sprawdź czy taki plik istnieje.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 15 maja, 2011 11:43

Po mojemu, to Medic wykastrował za bardzo to description usuwając niepotrzebne wpisy i skasował o jeden "}" za dużo :D Bo samo description, które jest na stronie działa bez najmniejszych problemów po skopiowaniu i wklejeniu do misji.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 15 maja, 2011 13:38

Używajcie squinta do sprawdzania składni: http://www.armaholic.com/page.php?id=11817
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostN 15 maja, 2011 16:15

Hehe... Wielce prawdopodobne. :E
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostWt 12 lip, 2011 11:40

Dobra, oto description, które nie dawno zrobiłem. Parę razy wywaliło jakieś błędy,
które byłem w stanie naprawić, ale teraz nic nie kumam z komunikatu który mi wywala. :neutral:
Próbowałem w squintcie, ale chyba go trochę nie ogarniam... :oops:
Zapytam się zatem was. Od razu mówię, że jeszcze nie do końca ogarniam skryptowanie Army...
Tak czy siak, co jest źle w tym kawałku?
Kod: Zaznacz cały
class CfgIdentities
{
class Kostuch
{
name = "Kostuch";
face = "Face04_camo2";
speaker = "Greg";
pitch = 0.5;
};

class CfgIdentities
{
class Sokol
{
name = "Sokół";
face = "Face04_camo1";
speaker = "Greg";
pitch = 0.75;
};

class CfgIdentities
{
class LHK
{
name = "L.H.K.";
face = "Face05";
speaker = "Greg";
pitch = 1;
};

};
};
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostWt 12 lip, 2011 11:52

Sprawdź takie cuś

Kod: Zaznacz cały
class CfgIdentities
{
   class Kostuch
   {
   name = "Kostuch";
   face = "Face04_camo2";
   speaker = "Male01";
   pitch = 0.5;
   };

   class Sokol
   {
   name = "Sokol";
   face = "Face04_camo1";
   speaker = "Male01";
   pitch = 0.75;
   };

   class LHK
   {
   name = "L.H.K.";
   face = "Face05";
   speaker = "Male01";
   pitch = 1;
   };
};
Obrazek
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostWt 12 lip, 2011 15:48

Dzięki, już nie wywala błędów. :spoko:

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron