Faktycznie, jest w poradniku
"Mechanika misji" - przeleciałem na szybko i przeoczyłem
Przepraszam za spam.
USZKODZENIE JEDNOSTKI
Załóżmy że mamy wrogą jednostkę o nazwie banan1, jest to pojazd pancerny. Gdy jednostka ta zostanie uszkodzona, aktywuje się wyzwalacz, który spowoduje aktywację zmiennej uszkodzenie1.
1. Wstawiamy wyzwalacz o rozmiarze 0x0, w polu Typ wybieramy Zmiana.
2. W polu Warunek wpisujemy getDammage banan1 >=0.1 - spowoduje to aktywację wyzwalacza gdy jednostka (w naszym przypadku pojazd pancerny) o nazwie banan1 zostanie lekko uszkodzona. Uszkodzenia zawierają się w przedziale od 0 do 1, gdzie 1 oznacza pojazd zniszczony.
3. Jeśli chcemy, by wyzwalacz aktywował się w momencie, gdy pojazd nie będzie mógł się poruszać i załoga wysiądzie z wozu (z powodu zbyt dużych uszkodzeń), postępujemy tak, jak w punkcie powyżej, lecz w polu Warunek wpisujemy not (CanMove banan1).
4. W polu Przy aktywacji wpisujemy uszkodzenie1=true. Oczywiście wyzwalacz może spowodować zupełnie inne zdarzenie, to co się stanie po jego uruchomieniu zależy tylko i wyłącznie od nas.