Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:07


Init.sqf

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

Init.sqf

PostPn 13 cze, 2011 16:36

Witam.
Robię misję do MP, postanowiłem zrobić "infotext" (napisy z kampanii).
W tym celu użyłem komendy:

INIT.sqf
Kod: Zaznacz cały
waitUntil {!isNil "bis_fnc_init"};
["'Rutonowy lot'", "16:45; 28 maj 1980", "Takistan"] call bis_fnc_infotext;

Efekt:
Obrazek

No i OK :D

To teraz briefing:

Kod: Zaznacz cały
[[
  ["true","cel1",["Dostaniecie sie na lotnisko U.S. ''Rasman'', gdzie wsiadziecie do smiglowca UH-1H. Nastepnie oczekujcie na dalsze polecenia.","Wsiadz do smiglowca UH-1H.","Wsiadac."]],
],[
  ["true",["Sytuacja","Ble ble ble"]],
  ["true",["Odprawa","ble ble ble"]],
 ["true",["Dziennik","pierdoly"]]
]] execvm "briefing.sqf";
titleCut ["","BLACK IN", 3];


Problem:
Briefing oraz napisy są w pliku init.sqf

To próbowałem tak:

Kod: Zaznacz cały
waitUntil {!isNil "bis_fnc_init"};
["'Rutonowy lot'", "16:45; 28 maj 1980", "Takistan"] call bis_fnc_infotext;
[[
  ["true","cel1",["Dostaniecie sie na lotnisko U.S. ''Rasman'', gdzie wsiadziecie do smiglowca UH-1H. Nastepnie oczekujcie na dalsze polecenia.","Wsiadz do smiglowca UH-1H.","Wsiadac."]],
],[
  ["true",["Sytuacja","krotkie wprowadzenie do fabuly misji"]],
  ["true",["Odprawa","informacje o zadaniach, wrogu, dostepnym uzbrojeniu"]],
 ["true",["Dziennik","pierdoly"]]
]] execvm "briefing.sqf";
titleCut ["","BLACK IN", 3];


Efekt:

Obrazek
Obrazek

Nic nie działa, ani brief, ani text. :(

Co źle robię :(?
Jak zrobić działający briefing + "Infotext" ??? :(
Ostatnio edytowano Pn 13 cze, 2011 16:41 przez Eragonek, łącznie edytowano 1 raz
Eragonexor
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 13 cze, 2011 16:41

["true","cel1",["Dostaniecie sie na lotnisko U.S. ''Rasman'', gdzie wsiadziecie do smiglowca UH-1H. Nastepnie oczekujcie na dalsze polecenia.","Wsiadz do smiglowca UH-1H.","Wsiadac."]],

^ przecinek na końcu, pisane było że ostatni cel\sekcja briefa nie może mieć przecinka bo zjebie cały briefing. Pilnuj przecinków!
Ostatnio edytowano Cz 01 sty, 1970 02:00 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostPn 13 cze, 2011 16:41

[[
["true","cel1",["Dostaniecie sie na lotnisko U.S. ''Rasman'', gdzie wsiadziecie do smiglowca UH-1H. Nastepnie oczekujcie na dalsze polecenia.","Wsiadz do smiglowca UH-1H.","Wsiadac."]],
],[

O jeden przecinek za dużo.

A infotekst sam robię jakoś tak:
Kod: Zaznacz cały
if (time < 10) then {
   titleCut ["", "BLACK FADED", 999];
   [] Spawn {
      //waitUntil{!(isNil "BIS_fnc_init")};
      
      // Info text
      ["Nazwa misji", str(date select 2) + "." + str(date select 1) + "." + str(date select 0), str(name player)] spawn BIS_fnc_infoText;
      
      sleep 8;
      
      "dynamicBlur" ppEffectEnable true;   
      "dynamicBlur" ppEffectAdjust [6];   
      "dynamicBlur" ppEffectCommit 0;     
      "dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0]; 
      "dynamicBlur" ppEffectCommit 7; 
      titleCut ["", "BLACK IN", 5];
   };
};

Daje mi to nazwę misji, pod nią obecną datę, a pod nią jeszcze imię gracza.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

PostPn 13 cze, 2011 20:26

Maverick napisał(a):(...)
A infotekst sam robię jakoś tak:
Kod: Zaznacz cały
if (time < 10) then {
   titleCut ["", "BLACK FADED", 999];
   [] Spawn {
      //waitUntil{!(isNil "BIS_fnc_init")};
      
      // Info text
      ["Nazwa misji", str(date select 2) + "." + str(date select 1) + "." + str(date select 0), str(name player)] spawn BIS_fnc_infoText;
      
      sleep 8;
      
      "dynamicBlur" ppEffectEnable true;   
      "dynamicBlur" ppEffectAdjust [6];   
      "dynamicBlur" ppEffectCommit 0;     
      "dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0]; 
      "dynamicBlur" ppEffectCommit 7; 
      titleCut ["", "BLACK IN", 5];
   };
};

Daje mi to nazwę misji, pod nią obecną datę, a pod nią jeszcze imię gracza.


A jak dorobić w tym dodatkowe linie tekstu i połączyć to z brief. MP?
Eragonexor
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostPn 13 cze, 2011 22:08

"Nazwa misji", str(name player) - po przecinku wstawiaisz nową wartość i tym samym dodatkową linię tekstu
Eragonek napisał(a):połączyć to z brief. MP

Nie bardzo rozumiem... Wrzucić to pod poleceniami dot. briefingu w Init.sqf?
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

PostCz 16 cze, 2011 15:28

Chodziło mi jak zrobić brief i infotext w init.sqf

Wszystko działa, wrzuciłem infotxt nad brief i jest :spoko: ;)

Dzięki :D
Eragonexor
Obrazek

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron