Teraz jest Pt 29 mar, 2024 01:03


Zaliczanie zadań dodanych w trakcie misji.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Gizmous

Kapral

Kapral

  • Posty: 61
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 20:33

Zaliczanie zadań dodanych w trakcie misji.

PostCz 07 lip, 2011 17:10

W swojej misji postanowiłem zrobić zadanie które pojawia się w trakcie a dokładniej, JEŚLI ruchowi oporu uda się przejęć miasteczko pod kontrolą wschodu to pojawia się nowe zadanie dla graczy czyli odbicie tego miasteczka. Jak zrobić tak żeby po ponownym przejęciu miasteczka przez wschód zadanie zostało zaliczone? Jeśli ruchowi oporu nie uda się przejąć miasteczka i zadanie najzwyczajniej nie pojawi się(siły po obu stronach są losowe) jak uwzględnić to w zakończeniu? Czyli jak zrobić tak żeby wyzwalacz z zakończeniem, wyłączył misję jeśli zadanie z odbiciem wioski się nie pojawi?
Ostatnio edytowano Cz 07 lip, 2011 18:10 przez Gizmous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 07 lip, 2011 17:49

Rodzaj tematu, Gizmo.

Chyba da się to zrobić, opierając się tylko na wyzwalaczach. Po pierwsze, wyzwalacz obszarowy z warunkiem na nieobecność wschodu i aktywujący zmienną noeast. Tamże polecenie odpowiadające za dodanie zadania do briefingu. Po drugie, wyzwalacz obszarowy w tym samym miejscu, tym razem na nieobecność ruchu oporu. Z tym, że w warunku wpisz this and noeast. To spowoduje zaliczenie celu tylko wtedy, gdy wybity zostanie wcześniej wschód. W innym wypadku nic się nie stanie. W aktywacji wyzwalacza oczywiście aktywacja zmiennej nores i zaliczenie celu w briefingu. Teraz zakończenie misji. Nie wiem jak ona jest tam zbudowana, ale załóżmy, że mamy jeszcze 2 cele. Na początek przyszedł mi do głowy taki skrypt, który możesz odpalić gdzieś tam sobie w tle na początku misji, i który odpowiednio sprawdzi Ci ten warunek. Tak mi się wydaje przynajmniej :P.

Kod: Zaznacz cały
waitUntil{obj1 and obj2};
if(noeast) then
{
   waitUntil{nores};
   FINISH = true;
}
else
{
   FINISH = true;
};
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron