Teraz jest Pn 18 gru, 2017 14:29


Wystrzelenie flary przez AI

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

Wystrzelenie flary przez AI

PostN 10 lip, 2011 14:06

Witam.
Jak zrobić, by jednostka "x" wystrzeliła z granatnika pod lufowego flarę w powietrze,
po odpaleniu wyzwalacza?
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 10 lip, 2011 14:57

Zakłając, że jednostka "x" jest amerykańskim grenadierem, w polu uruchamianie wpisz:
Kod: Zaznacz cały
this removeMagazine "1Rnd_HE_M203"; this addMagazine "FlareRed_M203"

To usunie jeden granat z wyposażenia "x" i doda czerwoną flarę.

Następnie w wyzwalaczu:
Kod: Zaznacz cały
x fire ["M203Muzzle", "M203Muzzle", "FlareRed_M203"]

i wsio :]

Najlepiej przed wystrzeleniem flary zawiesic jakiś cel w powietrzu i komendą doWatch/doTarget kazać jednostce w niego wycelować. Inaczej x wystreli flarę "za płasko".
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostN 10 lip, 2011 17:21

Wielkie dzięki, pomogło. :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostCz 08 gru, 2016 21:58

A podpowiesz jak to będzie wyglądało w wypadku ruskich . Nie mam nigdzie nazw broni i amunicji strony rosyjskiej .
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostPt 09 gru, 2016 07:47

@Lygi
A u źródła to nie łaska sprawdzić ;)
https://community.bistudio.com/wiki/ArmA_2:_Weapons
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostN 11 gru, 2016 13:47

Jasne stary masz racje. Dzięki Tylko najpierw trzeba wiedzieć że to coś tam jest.

Ok robię tak: Ruskiemu grenadierowi wpisuje

Kod: Zaznacz cały
 this removemagazine "1Rnd_HE_GP25"; this addMagazine "FlareWhite_GP25"

a wyzwalaczu
Kod: Zaznacz cały
z1 fire ["GP25Muzzle", "GP25Muzzle", "FlareWhite_GP25"]


żołnierz ładuje pocisk ale nie wystrzeliwuje. Co robie nie tak ?
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostN 11 gru, 2016 14:02

Ok. A najlepsze że skopiowałem kod i zrobiłem również grenadiera USA mającego wystrzelić flarę jak w przykładzie powyżej i też to samo - nie strzela. A trzy dni temu wstawiałem takiego do misji z tym kodem i było ok (oprócz nie działającej komendy dofire i do watch która miała zmusić żołnierza do strzelania w górę ) Zwariować można.

Poz tym zauważyłem (jak jeszcze to działało) że grenadier mimo tych komend strzela nie flarą, a granatem. dopiero usunięcie wszystkich granatów i zostawienie tylko flary zmusza go do jej wystrzelenia w pierwszej kolejności

(PS czy jest komenda do usunięcia całej amunicji na raz ? )
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35
  • Lokalizacja: Sieradz

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostN 11 gru, 2016 16:01

Oprócz tej tutaj na kasowanie magazynków, jest wywalenie wszystkiego
https://community.bistudio.com/wiki/removeAllWeapons
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Wystrzelenie flary przez AI

PostPn 12 gru, 2016 15:31

Ok. Rozwiązałem problemy związane z wystrzeliwaniem flar oprócz jednego... Chodzi o to żeby grenadier strzelał w górę tą flarą. Wypróbowałem metodę umieszczenia jakiegoś celu w górze i użycie komendy doWatch/doTarget nie bardzo działa. To znaczy działa ale w ten sposób flara jest wystrzeliwana płasko, a dopiero potem zaczynają działać komendy do watch i dotarget Czy to ma być jakiś konkretny cel ? Do przedmiotów grenadier nie che strzelić, a przecież żołnierza ruskiego nie umieszczę Jaki inne pomysły ?

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość