Teraz jest Pt 29 mar, 2024 15:28


Efekty

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Draco

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 11 lip, 2011 15:56

Efekty

PostCz 14 lip, 2011 17:48

Witam to znowu ja :) Ostatnie pytanie na jakiś czas. Czy ktos mógłby mi podać wzór gdzie wpisuje się efekty bo ten z http://community.bistudio.com/wiki/ArmA2:_Moves#Sit... nie kumam :( czy ktoś mógłby napisać wzór np na siedzenie na ziemi może wtedy zajarzę ?
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostCz 14 lip, 2011 18:26

W edytorze, stawiasz jednostkę, w polu init wpisujesz:
this SwitchMove "sitRfl_L_Bconfirm";
or
unit SwitchMove "sitRfl_L_Bconfirm";
or
jeżeli nazwiesz sobię daną jednostkę np. gracz1 to wpisujesz:
gracz1 SwitchMove "sitRfl_L_Bconfirm";

Generalnie między nawiasami wpisujesz animację, nazwę jej.
Obrazek
Offline

Draco

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 11 lip, 2011 15:56

PostCz 14 lip, 2011 19:29

Ok działa a jak to jest z tym siedzeniem na krześle? :)
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostCz 14 lip, 2011 19:43

Wstawiasz krzesło na mapę, nazywasz te krzesło np. krzeslo.
W polu init wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały
this disableAI "MOVE";
removeAllWeapons this;
this switchMove "sitUnarm_L_relaxing"; 
this setPos (getPos krzeslo);
this setDir (getDir krzeslo - 90);
Obrazek
Offline

Draco

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 11 lip, 2011 15:56

PostCz 14 lip, 2011 19:50

Działa :) tylko czemu jak ktoś przejdzie to on wstaje i nie siada już :)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron