A po co zaśmiecać mapę setką wyzwalaczy?
- Kod: Zaznacz cały
while {true} do
{
if ((alive heli) && count (group heli unitsBelowHeight 10) > 0) then
{
_grp = createGroup east;
unit = _grp createUnit ["RU_Soldier_AA", position player, [], 100, "FORM"];
[unit] join _grp;
unit move position player;
sleep 60;
};
};
Jeśli heli żyje i jest poniżej 10m, w odległości 100m od niego zostanie stworzona jednostka
unit, która zaraz po "narodzinach

" pobiegnie w stronę gracza. Nie trzeba żadnych wyzwalaczy.... Jednak jeśli zależy Ci by skrypt działał np tylko na terenie wroga, a nie w macierzystej bazie, postaw odpowiedniej wielkości wyzwalacz, zgrupuj go z śmigłem, (aktywacja przez pojazd) i w warunku wpisz to co jest napisane w warunku skryptu, a w uruchamianiu
nic = [] execVM "nazwa_skryptu.sqf". Bez wyzwalaczy to samo wpisujesz w init misji.