Działa jak należy
Cały skrypt wygląda tak...:
- Kod: Zaznacz cały
_pos = [p1, p2, p3, p4, p5, p6];
_des = [d1, d2, d3, d4, d5, d6];
_grp = createGroup east;
while {true} do
{
_liczba1 = round(random 5);
_liczba2 = round(random 5);
_element1 = (_pos select _liczba1);
_element2 = (_des select _liczba2);
_heli = createVehicle ["Mi17_Ins", position _element1, [], 0, "FLY"];
_unit1 = _grp createUnit ["Ins_Soldier_Pilot", position _element1, [], 0, "FORM"];
_unit2 = _grp createUnit ["Ins_Soldier_Pilot", position _element1, [], 0, "FORM"];
_unit3 = _grp createUnit ["Ins_Soldier_Pilot", position _element1, [], 0, "FORM"];
_unit4 = _grp createUnit ["Ins_Soldier_Pilot", position _element1, [], 0, "FORM"];
[_unit1] join _grp;
[_unit2] join _grp;
[_unit3] join _grp;
[_unit4] join _grp;
_unit1 moveInDriver _heli;
_unit2 moveInGunner _heli;
_unit3 moveInCargo _heli;
_unit4 moveInCargo _heli;
_unit1 doMove position _element2;
sleep 500;
deleteVehicle _heli;
deleteVehicle _unit1;
deleteVehicle _unit2;
deleteVehicle _unit3;
deleteVehicle _unit4;
sleep 5;
};
...i służy do kreowania śmigła w losowych miejscach i przemieszczania się go w również losowe miejsca...
Teoretycznie mało przydatne, ale w praktyce w misjach dodaje smaczku, szczególnie jak się misję rozgrywa wiele razy... no i łatwo to przerobić np na losowy ruch pojazdów, nie tylko powietrznych. Thx
PS: No... prawie robi wielką, w tym przypadku cztero miesięczną różnicę