Teraz jest Pt 29 mar, 2024 11:29


Wrzucenie obiektu na mapę

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

Wrzucenie obiektu na mapę

PostPt 16 wrz, 2011 15:51

Znając nazwę obiektu (powlines_concl.p3d) można go wrzucić za pomocą edytora na mapę?
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 16 wrz, 2011 16:17

Można.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 16 wrz, 2011 17:26

Dzięki można zamknąć temat zaspokoiłeś moją ciekawość :P

A tak serio to mógłbyś rozwinąć tą myśl.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 17 wrz, 2011 02:48

Moim zdaniem, jedynym sposobem wstawienia obiektu na mapę bez configu jest umieszczenie go przez Visitor. Dany obiekt otrzymuje swoje ID i za pomocą nearestObject/nearestBuilding itp. możesz sobie go nazwać, zniszczyć itp... W innym przypadku cfg musi być, co nie oznacza, że obiekt będzie widoczny w edytorze. W razie czego TU jest biblioteka ArmA II, gdzie znajdziesz wszystkie przedmioty dostępne w grze. Nawet te nie widoczne w edytorze.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron