Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:16


Marker gracza po respawnie

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Scotty

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 01 cze, 2011 16:22
  • Lokalizacja: Miasto aniołów

Marker gracza po respawnie

PostPt 23 wrz, 2011 18:48

Witam. Jestem początkującym mission makerem i proszę o pomoc. Tworzę prostą misję policjanci i zabójca i chodzi o to że chciałbym aby policjanci (ruch oporu) widzieli moją pozycję (cywil) na mapie. Po wielu próbach szukania w necie i próbowania jakichkolwiek skryptów nie udało mi się to bo nawet jak pokazywał się marker cywila po uruchomieniu misji to po zabiciu już marker cywila znikał .
Prosiłbym o szczegółową (czyli gdzie jaki tekst wkleić itp.) pomoc/skrypt pokazujący marker cywila przed jak i po jego respawnie. Z góry dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 23 wrz, 2011 20:04

Jak się odwołujesz do jednostki w skrypcie? IIR jeśli przez zmienną wpisaną w edytorze, to powinno być ok jeśli robisz to zwykłym
Kod: Zaznacz cały
"jakisMarker" setMarkerPos (position cywil);
Offline

Scotty

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 01 cze, 2011 16:22
  • Lokalizacja: Miasto aniołów

PostPt 23 wrz, 2011 21:07

Wpisałem twój kod w init cywila i po starcie misji marker pojawia się przy cywilu ale nie podąża za nim , a już w ogóle marker się nie respi wraz z cywilem.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPt 23 wrz, 2011 21:34

Chodziło mi o wykonywanie tego w nieskończonej pętli.
Offline

Scotty

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 01 cze, 2011 16:22
  • Lokalizacja: Miasto aniołów

PostPt 23 wrz, 2011 21:46

A jak mam to zrobić w nieskończonej pętli ?
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPt 23 wrz, 2011 23:50

http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... ing_Topics
masz link, zaszalej.

nawet podpowiem dokładniej:
http://community.bistudio.com/wiki/while



albo

wyzwalacz ustaw na powtarzający, warunek mu wpisz "true" i w aktywacje to co ci kondor napisał.
daj mu też jakieś opóźnienie małe.
:(
Offline

Scotty

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 01 cze, 2011 16:22
  • Lokalizacja: Miasto aniołów

PostŚr 28 wrz, 2011 15:57

Niestety nie działa mi wyzwalacz. Może coś robię źle. Nie mam pojęcia.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 28 wrz, 2011 16:49

Pewnie tak.
Offline

Scotty

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Śr 01 cze, 2011 16:22
  • Lokalizacja: Miasto aniołów

PostPt 30 wrz, 2011 17:42

Ok znalazłem. Wystarczy wstawić moduł "Symbole Wojskowe" (Military symbols) i w jego polu uruchamianie wpisać setGroupIconsVisible [true,true]; i tyle na temat.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron