Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:38


Ognisko jak w stalkerze

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Wiśniur

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): So 30 kwi, 2011 13:21

Ognisko jak w stalkerze

PostN 16 paź, 2011 16:19

Chciałbym żeby gracz mógł w każdej chwili "podłożyć" i włożyć do ekwipunku ognisko, ale to nie wszystko.
Chciałbym również żeby owe ognisko zadziałało jak magazyn, w sensie, że kiedy je rozkładam dochodzi możliwość "zamiany" broni na gitarę.
Tu doszłaby możliwość dodania akcji "Graj na gitarze" (oczywiście wtedy podkłada się muzykę przez "play music")
I tu zaczynają się schody, bo ja nie wiem jak to wszystko zrobić (no może oprócz tego wkładania broni)

Pomoże mi ktoś?
Offline

itan

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 181
  • Dołączył(a): Pt 27 sie, 2004 19:24
  • Lokalizacja: Warszawa / MacDill AFB, FL

PostN 16 paź, 2011 16:44

Wiśniur napisał(a):Chciałbym żeby gracz mógł w każdej chwili "podłożyć" i włożyć do ekwipunku ognisko, ale to nie wszystko.
Chciałbym również żeby owe ognisko zadziałało jak magazyn, w sensie, że kiedy je rozkładam dochodzi możliwość "zamiany" broni na gitarę.


WHAT THE FUCK?! Zmien dealera
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostN 16 paź, 2011 16:45

Ale wymysliłeś :) Tylko skryptowo to można zrobićz bo ogniska do wyposażenia nie zapakujesz. Można by to zrobić np: dajesz jednostce addation, które będzie tworzyło na mapie obiekt ognisko, albo jeszcze jakąś skrzynkę, do której będą dodawane jakieś karabiny. gitarę też możesz dać do wyboru przez addaction lub dodać ją do wyposażenia np: skrzynki. Da się to zrobić tylko trochę pisania by było.
Przydatne komendy: addaction, createvehicle/deletevehicle (do skasowania ogniska) lub addweapon/removeweapon i podobne jak użyjesz szukaj to wszystko znajdziesz tu jak zastosować, a jak nie tu to np: na bi wiki. Tylko później to sensownie napisać ;) jeszcze trzeba.
Offline

Wiśniur

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): So 30 kwi, 2011 13:21

PostN 16 paź, 2011 16:53

Dobra jak widzę pan Itan nie zrozumiał ossochodzi ;-)
Mnie chodzi tylko o to rozkładanie ogniska jak KM w FDF do Operation Flashpoint i o dodanie akcji która będzie odpowiedzialna za animację z dźwiękiem.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 16 paź, 2011 16:54

Niech ognisko będzie obiektem ustawionym gdzieś na mapie, potem odpowiednimi addactionami przesuwasz ognisko na pozycję gracza lub spowrotem do odległego "limbo".


To ma jedną wielką zaletę - wsadzone do "ogniska" przedmioty, będą "zapamiętane"\dostępne cały czas...

Polecałbym jednak wersję z namiotem zamiast ogniska i bez fanaberii gitarowych, to jest trochę roboty, która jest niewarta efektów.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Wiśniur

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): So 30 kwi, 2011 13:21

PostN 16 paź, 2011 16:56

Ech no to ze stalkera w armie dupa :/
No ale nic, popróbuję coś z tego co mówicie.

Ja wiem jak samą gitarę za pomocą wyzwalacza zrobić, tylko nie wiem jak akcję dodać xD
Ostatnio edytowano N 16 paź, 2011 19:47 przez Wiśniur, łącznie edytowano 1 raz
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostN 16 paź, 2011 17:44

Są addony gitary i może jakieś animacje "grania" do nich nie wiem bo się nimi nie bawiłem to też nie problem, zrobić że jak weźmiesz gitarę to włączy się animacja + piosenka jak w stalkerze ;). Tylko, że zgadzam się z Jonem, faktycznie to chyba za wiele roboty dla za małego efektu.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron