Teraz jest Cz 28 mar, 2024 17:01


Jednostki pojawiają się naprzemian

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Jednostki pojawiają się naprzemian

PostŚr 04 sty, 2012 12:40

Jak zrobić w misji MP coś takiego :
1. stawiam 3 jednostki
2. każda jednostka dodane inne zakończenie misji z menu pod rolką
Chcę by raz pojawiła się tylko jednostka A innym razem jednostka B a innym razem jednostka C. Próbowałem z suwakiem prawdopodobieństwa obecności ale raz pojawiają się dwie jednostki a innym razem wcale. Wobec czego to nie zadziała. Jakieś pomysły, sugestie ?
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostŚr 04 sty, 2012 17:09

a nie losować ktorą akcję dodasz zamiast się bawić w jednostki?

napiszę ci w pseudokodzie bo nie pamiętam dokładnie składni sqf
Kod: Zaznacz cały
_texty = [ "Tekst A", "Tekst B", "Tekst C" ];
_akcje = [ "A.sqf", "B.sqf", "C.sqf" ];
_int = randint(0, 2) //jakies losowanie liczby calkowitej z zakresu 0-2

_unit addaction [ _texty select _int, _akcje select _int ];


a jak chcesz z jednostkami to w zależności od wylosowanej liczby usuwaj po 2 jednostki, albo twórz skryptowo po 1.


[/code]
:(
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostŚr 04 sty, 2012 17:57

Jak tego dokładniej użyć bo chętnie z tego skorzystam jeśli będzie ok.
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostCz 05 sty, 2012 15:22

Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0;
_texty = [ "Tekst A", "Tekst B", "Tekst C" ];
_akcje = [ "A.sqf", "B.sqf", "C.sqf" ];
_int = round(random 2);

_unit addaction [ _texty select _int, _akcje select _int ];


odpal poprzez: [TWOJA_JEDNOSTKA] execVM "NAZWASKRYPTU.sqf"
:(
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostCz 05 sty, 2012 15:56

Ale wpisać to graczowi w inicie czy jednostce u której dostępne będą te akcje. Próbowałem u jednego i drugiego i wyskakiwał błąd zero. Spróbowałem odpalić : nul=[wsad] execVM "randomend.sqf" i nie działało ( wsad nazwa gracza), próbowałem odpalić wpisując to do initu gościa AI(cia1) który miał mieć dostępne akcje nul=[cia1] execVM "randomend.sqf" i też nic. A może byś miał przykładową misje gdzie to działa ?

Edit :

już sobie poradziłem używając tego(dopisując w init.sqf) :

_var = random 100; // generate random number from 0 - 100

// delete cia2, cia3 if 33 or less
if (_var < 34) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia2, cia3];
};

// delete cia1, cia3
if (_var > 33 && _var < 77) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia1, cia3];
};

// delete cia1, cia2
if (_var > 76) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia1, cia2];
};

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości