Cz 05 sty, 2012 15:56
Ale wpisać to graczowi w inicie czy jednostce u której dostępne będą te akcje. Próbowałem u jednego i drugiego i wyskakiwał błąd zero. Spróbowałem odpalić : nul=[wsad] execVM "randomend.sqf" i nie działało ( wsad nazwa gracza), próbowałem odpalić wpisując to do initu gościa AI(cia1) który miał mieć dostępne akcje nul=[cia1] execVM "randomend.sqf" i też nic. A może byś miał przykładową misje gdzie to działa ?
Edit :
już sobie poradziłem używając tego(dopisując w init.sqf) :
_var = random 100; // generate random number from 0 - 100
// delete cia2, cia3 if 33 or less
if (_var < 34) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia2, cia3];
};
// delete cia1, cia3
if (_var > 33 && _var < 77) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia1, cia3];
};
// delete cia1, cia2
if (_var > 76) then {
{deletevehicle _x} foreach [cia1, cia2];
};