Teraz jest Wt 19 mar, 2024 12:46


Moduł Pojazdy cywilne w tle

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

Moduł Pojazdy cywilne w tle

PostŚr 15 lut, 2012 16:26

Co zrobić aby po umieszczeniu modułu na mapie, pojazdy nie miały paliwa.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 16 lut, 2012 20:03

http://community.bistudio.com/wiki/Ambi ... n_Vehicles

vehicleInit = <code>; - custom init which is executed on every car. Vehicle can be accessed using _this variable. Init is executed as separate script, so sleep or waituntil commands can be used without limitations.
Example: BIS_silvie_mainscope setvariable ["vehicleInit",{_this lock true}];
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Moduł Pojazdy cywilne w tle

PostPn 12 paź, 2015 21:41

Na ogół ( a nawet napewno ) , nie wstawiasz pojazdów na mapę w ilościach hurtowych. A więc najprościej jest użyć opcji dostępnej przy wstawianiu jednostek "Zdrowie / Pancerz" ; " Paliwo " ; "Amunicja ". W opcji "Paliwo" przesuwasz maksymalnie na lewo wskażnik w odpowiednim okienku. I pojazd będzie kompletnie pozbawiony paliwa!
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Moduł Pojazdy cywilne w tle

PostPn 12 paź, 2015 22:08

Nie dość, że archeologia sprzed trzech lat, to jeszcze odpowiedź nie na temat :/ Było o module, nie jednostkach indywidualnych, i już Jon odpowiedział, w roku 2012.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Moduł Pojazdy cywilne w tle

PostN 20 gru, 2015 23:21

Mustang 185, no tak, pytanie dotyczyło modułu. nie zaprzeczę że trochę to przegapiłem! Ale też z drugiej strony użycie modułu "pojazdy cywilne", niesie to niebezpieczeństwo że pojazd znajdzie się na dachu, albo do połowy w ścianie domu czy w jakimś ogrodzeniu...Dlatego ja preferuję ustawianie pojazdów jako jednostki!
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Moduł Pojazdy cywilne w tle

PostPn 21 gru, 2015 00:57

Mustang185 napisał(a):Nie dość, że archeologia sprzed trzech lat, to jeszcze odpowiedź nie na temat :/ Było o module, nie jednostkach indywidualnych, i już Jon odpowiedział, w roku 2012.

Kruk napisał(a):Mustang 185, no tak, pytanie dotyczyło modułu. nie zaprzeczę że trochę to przegapiłem! Ale też z drugiej strony użycie modułu "pojazdy cywilne", niesie to niebezpieczeństwo że pojazd znajdzie się na dachu, albo do połowy w ścianie domu czy w jakimś ogrodzeniu...Dlatego ja preferuję ustawianie pojazdów jako jednostki!

Kolejna wymiana zdań w 2095 roku. Coming soon!

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron