Teraz jest Pt 29 mar, 2024 11:12


Zmiana szybkości czasu

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

Zmiana szybkości czasu

PostŚr 15 lut, 2012 17:23

jakiej komendy użyć aby dzień w armie trwał np. 10 min , a noc 15min.
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostCz 16 lut, 2012 12:49

skimTime i odpowiedni skrypt
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

PostCz 16 lut, 2012 17:00

jak używałem skiptime to gra się ścinała i za chwile była noc

Graliście w misje na arme2 OA "Im legend" dzień przechodzi płynnie w noc.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostCz 16 lut, 2012 17:12

Więc po prostu wydrzyj tej misji odpowiedni skrypt.
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostCz 16 lut, 2012 19:09

marcys3 napisał(a):jak używałem skiptime to gra się ścinała i za chwile była noc

Graliście w misje na arme2 OA "Im legend" dzień przechodzi płynnie w noc.


to musisz w pętli z mniejszym krokiem robić skiptime.


Kod: Zaznacz cały
#loop
skipTime 0.017
~30
goto "loop"

masz tutaj podwójne przyspieszenie czasu, zmiejsz przerwę między skokami, a będzie większe.


To simulate a smooth time-lapse effect (e.g. in cut-scenes), you can use the following code:

while {true} do {skiptime 0.00333; sleep 0.1}

a tu masz z linka co ktoś tam wyżej podał, wystarczyło przeczytać
:(

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron