Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:52


Description i dźwięki

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcys3

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Cz 22 gru, 2011 17:16

Description i dźwięki

PostPn 27 lut, 2012 16:47

Witam, chciałbym dodać do mojej misji muzykę ale jak zapisuje ją w formacie .ogg następnie wrzucam do folderu Music. Jednak jak włączam misje daje w wyzwalaczu

Kod: Zaznacz cały
PlayMusic "m1"


To po włączeniu misji muzyka leci ale "Grzechocze" czyli jest jakiś szum,zacina się.

Fragment Description.ext

Kod: Zaznacz cały
};

class CfgMusic
{
tracks[]=
{
m1, m2, m3 , m4
};

class m1
{
name="m1";
sound[]= {\music\m1.ogg, db+90, 1.0};
};
class m2
{
name="m2";
sound[]= {\music\m2.ogg, db+90, 1.0};
};
class m3
{
name="m3";
sound[]= {\music\m3.ogg, db+90, 1.0};
};
class m4
{
name="m4";
sound[]= {\music\m4.ogg, db+90, 1.0};
};
};


Dobra rozgryzłem to.

Nowe Description.ext

Kod: Zaznacz cały
};

class CfgMusic
{
tracks[]=
{
m1, m2, m3 , m4
};

class m1
{
name="m1";
sound[]= {\music\m1.ogg, db+5, 1.0};
};
class m2
{
name="m2";
sound[]= {\music\m2.ogg, db+5, 1.0};
};
class m3
{
name="m3";
sound[]= {\music\m3.ogg, db+5, 1.0};
};
class m4
{
name="m4";
sound[]= {\music\m4.ogg, db+5, 1.0};
};
};

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron