Teraz jest Cz 28 mar, 2024 11:08


zrzut zaopatrzenia

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

zrzut zaopatrzenia

PostN 18 mar, 2012 09:23

Znalazłem gdzieś skrypt zrzucania hummera czy innego wozu z samochodu, trochę go przerobiłem i teraz mogę wyrzucuć skrzynkę z zaopatrzeniem z samolotu. Problem jest tego typu że gdy podejdę do skrzynki to widzę zawartość a inni nie. Może ktoś ma jakiś pomysł ?

_plane = _this select 0;
_hero = _this select 1;
_id = _this select 2;


_plane removeAction _id;
_box = createVehicle ["I44_AmmoBox_airdropContainer", position c47_1, [], 0, "FLY"];
_chute = createVehicle ["ParachuteBigWest_EP1", position c47_1, [], 0, "FLY"];
_smoke = "SmokeShellgreen" createVehicle getPos _box;
_flare = "F_40mm_White" createVehicle getPos _box;
_flare attachTo [_chute,[0,0,0]];
_smoke attachTo [_chute,[0,0,0]];
_box attachTo [_chute,[0,0,0]];
waitUntil {((getPos _box) select 2) < 1};
detach _box;
_box setpos [(getpos _box select 0), (getpos _box select 1), 0];
_bam ="I44_AmmoBox_airdropContainer" createVehicle [(getpos _box select 0),(getpos _box select 1),(getpos _box select 2)+0];
_chute2 = createVehicle ["I44_parachute_c_ground2", position _bam, [], 0, "FLY"];
_smoke2 = "SmokeShellgreen" createVehicle getPos _bam;
_flare2 = "F_40mm_White" createVehicle getPos _bam;
_flare2 attachTo [_bam,[0,0,0]];
_smoke2 attachTo [_bam,[0,0,0]];
deletevehicle _box;
clearweaponcargo _bam;
clearmagazinecargo _bam;

_bam addMagazineCargo ["I44_Item_M37DemoKitHalf",10];
_bam addMagazineCargo ["I44_Item_M37DemoKit",10];
_bam addMagazineCargo ["I44_32rd_9x19_Ball_Sten",24];
_bam addMagazineCargo ["I44_30rd_1143x23_Mix_M1A1Thompson",24];
_bam addMagazineCargo ["I44_10rd_77x56R_Ball_LeeEnfield",24];
_bam addMagazineCargo ["I44_30rd_77x56R_Tracer_Bren",14];
_bam addMagazineCargo ["I44_HandGrenade_No82",12];
_bam addMagazineCargo ["I44_SmokeGrenade_M18Violet",12];
_bam addMagazineCargo ["I44_Grenade_PIATMk3",4];
_bam addWeaponCargo ["I44_PIAT",1];
_bam addWeaponCargo ["ACRE_PRC148",2];
_bam addBackPackCargo ["I44_Bag_BRadio",2];
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostN 18 mar, 2012 09:48

tak powinien wyglądać ten skrypt, nie sprawdzałem ale powinien zadziałać

_plane = _this select 0;
_hero = _this select 1;
_id = _this select 2;


_plane removeAction _id;
_box = createVehicle ["I44_AmmoBox_airdropContainer", position c47_1, [], 0, "FLY"];
_chute = createVehicle ["ParachuteBigWest_EP1", position c47_1, [], 0, "FLY"];
_smoke = "SmokeShellgreen" createVehicle getPos _box;
_flare = "F_40mm_White" createVehicle getPos _box;
_flare attachTo [_chute,[0,0,0]];
_smoke attachTo [_chute,[0,0,0]];
_box attachTo [_chute,[0,0,0]];
waitUntil {((getPos _box) select 2) < 1};
detach _box;
_box setpos [(getpos _box select 0), (getpos _box select 1), 0];
_bam ="I44_AmmoBox_airdropContainer" createVehicle [(getpos _box select 0),(getpos _box select 1),(getpos _box select 2)+0];
_chute2 = createVehicle ["I44_parachute_c_ground2", position _bam, [], 0, "FLY"];
_smoke2 = "SmokeShellgreen" createVehicle getPos _bam;
_flare2 = "F_40mm_White" createVehicle getPos _bam;
_flare2 attachTo [_bam,[0,0,0]];
_smoke2 attachTo [_bam,[0,0,0]];
deletevehicle _box;
clearweaponcargoglobal _bam;
clearmagazinecargoglobal _bam;

_bam addMagazineCargoglobal ["I44_Item_M37DemoKitHalf",10];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_Item_M37DemoKit",10];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_32rd_9x19_Ball_Sten",24];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_30rd_1143x23_Mix_M1A1Thompson",24];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_10rd_77x56R_Ball_LeeEnfield",24];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_30rd_77x56R_Tracer_Bren",14];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_HandGrenade_No82",12];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_SmokeGrenade_M18Violet",12];
_bam addMagazineCargoglobal ["I44_Grenade_PIATMk3",4];
_bam addWeaponCargoglobal ["I44_PIAT",1];
_bam addWeaponCargoglobal ["ACRE_PRC148",2];
_bam addBackPackCargoglobal ["I44_Bag_BRadio",2];
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostN 18 mar, 2012 10:10

Dzięki wielkie
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostN 18 mar, 2012 10:24

Działa ? Sam jestem ciekaw
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostN 18 mar, 2012 10:57

samemu tego nie sprawdzę bo zawartość widzi tylko ten co zrzuca a reszta już nie, po południu jak będzie z kim.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron