Pn 28 maja, 2012 11:26
Było już tu na forum. O widzę, że Gremedek mnie już uprzedził ale skoro już napisałem to niech zostanie.
Jeślii chcemy żeby jakieś jednostki poszły gdzieś dopiero po spełnieniu jakiegoś warunku np: gdy do nich przyjdziemy zaatakujemy cos, zniszczymy itd
a mamy jakąś ustawiona dla nich trasę z waypointow to robimy to np tak
powiedzmy ze po dojściu do jakiejś wioski ma do nas "przyjechać gość na motorze i wysiąść i pójść do hangaru".
wstawiamy wyzwalacz w którym wpisujemy np
w oknie warunek
player1 distance x1 <100 czyli ze gracz gdy zbliży się do czegoś o nazwie x1 (np: niewidzialne lotnisko oznaczone markerem)
w oknie przy aktywacji wpisujemy np obojętnie jakie słowo np
posiłki
Potem ustawiamy na mapie gdzieś motocyklistę tworzymy mu trasę z kilku waypointow nasz wyzwalacz synchronizujemy np z 2 punktem trasy motocykla i dla tego punktu trasy w oknie o nazwie przy uruchamianiu wpisujemy
posilki=true
i wtedy motocyklista podejdzie do tego 2 waypointa i zaczeka aż spełni się warunek posilki=true czyli zaczeka, aż player1 zbliży się do x1 na <100
i dopiero wtedy pojedzie po następnych punktach trasy do końca, w pobliżu hangaru zmień waypoint z "ruszaj" na "wysiądź czy wysiadaj", a ostatni ustaw w hangarze też typu ruszaj.
Ostatnio edytowano Pn 28 maja, 2012 11:35 przez
tom3kb, łącznie edytowano 2 razy