Teraz jest Cz 28 mar, 2024 15:01


Problem ze strzelaniem

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

totalport

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): N 27 maja, 2012 13:32

Problem ze strzelaniem

PostWt 29 maja, 2012 14:36

Witam mam taki o to problem że w kolejnej pod rzad misji (5) musze sledzic kolesia
jak go zabije to koniec misji
jak za blisko podejde koniec misji
jak strzele w powietrze on ucieka i koniec misji udało mi sie to zrobic lecz skrypt "strzalu" odwoluje mi sie do całej kampanie ze tak powiem czyli jak zaczynam strzele to juz koniec a chcialbym zeby to dopiero sie uaktywniło w misji w której mam śledzic cywila czy jest taka mozliwosc?? o to wpisy:

snip.sqf

_pocisk = _this select 0;
if (_pocisk == "B_127x99_Ball_noTracer") then
{
strzal = true;
publicVariable "strzal";
hint "Twoj strzal przestraszyl Cywila";
wrog1 setSpeedMode "Full";
sleep 2;
hint "Zadanie nie zostalo wykonane";tskobj2 setTaskState "FAILED";
sleep 6;
EndMission "END1";


}
else
{
if (_pocisk == "B_127x99_Ball_noTracer") then
{
strzal = true;
publicVariable "strzal";

};
};

oraz

init.sqf

//begin init.sqf
strzal = false;
sniper addEventHandler ["fired", {[_this select 4] execVM "snip.sqf";}];

//Add briefing
execVM "briefing.sqf";

if(true) exitWitch[];
z góry dziekuje za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostWt 29 maja, 2012 15:59

Da się to załatwić wyzwalaczami, dokłednie trzema. Jeden z warunkiem obecności, np 300 metrów od śledzonego cywila a drugi z warunkiem strzału, bodaj triggeractivationcompound. Jeżeli dojdziesz do miejsca skąd masz zaczynać śledzenie cywil ruszy i zostanie spełniony warunek a, jeżeli podczas sledzenia strzelisz, to spełnisz warunek b. W 3cim wyzwalaczu dajesz w warunkach a and b i dopiero on odpowiada za ucieczkę cywila i zakończenie misji. Ja bym tak zrobił, bo jest łatwiej niz tworzyć skrypty.

Generalnie trzymaj się zasady, że najpierw wykorzystuj mozliwości z wyzwalaczami a dopiero potem skrypty.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron