Teraz jest Pt 29 mar, 2024 11:29


Czysta noc

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

KonradPL

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2010 14:47
  • Lokalizacja: Starachowice

Czysta noc

PostPn 11 cze, 2012 17:15

Witam, pod tagami: "czysta noc", "jasna noc", "celar night" - nic nie znalazłem.

Pytanie dotyczy moda I44 a mianowicie jak uzyskać efekt jasnej nocy ? Jak ktos nie wie o co mi chodzi to takie coś było zrobione w misji "Aloft"


Pozdrawiam
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

PostPn 11 cze, 2012 17:21

Nie żebyśmy byli szuje ale czy Twoje elitarne skrzydło taktyczne Ci nie pomoże?
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPn 11 cze, 2012 17:34

no ale to nie jest tylko forum acpl więc najlepiej nie rzucać ironicznych uwag nic nie wnoszących do tematu. bo chyba w dziale edytor nie obowiązują zasady że się nie lubimy bo ktoś mi kiedyś napluł do zupy

ja bym otworzył plik tej misji i przejrzał init.sqf w poszukiwaniu komend opowiedzialnych za te warunki.
:(
Offline
Avatar użytkownika

KonradPL

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2010 14:47
  • Lokalizacja: Starachowice

PostPn 11 cze, 2012 17:48

Znalazłem w inicie takie coś:

"colorCorrections" ppEffectAdjust [1, 1, 0.0, [0.0, 0.0, 0.0, 0.0], [1, 1, 1, 0.628942], [0.791589, 0.638219, 1, 0.0]];
"colorCorrections" ppEffectCommit 0;
"colorCorrections" ppEffectEnable true;


Tylko jak już to mam u siebie wklepane, wchodzę sobie w edytor i nic a nic to nie wnosi do rozgrywki - nadal ciemno jak w dupie.

btw. Fajny avatar, i nie Ghost
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostPn 11 cze, 2012 18:04

http://community.bistudio.com/wiki/Post_process_effects

Kod: Zaznacz cały
_hndl = ppEffectCreate ["colorCorrections", 1501];
_hndl ppEffectEnable true;
_hndl ppEffectAdjust [1, 1, 0.0, [0.0, 0.0, 0.0, 0.0], [1, 1, 1, 0.628942], [0.791589, 0.638219, 1, 0.0]];
_hndl ppEffectCommit 0;


może zadziała, nigdy nie używałem


jeszcze to:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... collection
:(
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPn 11 cze, 2012 18:06

Odpalałeś tą misję w edytorze? W I44 jest kilka modułów odpowiedzialnych za kolory itp, może któreś też były użyte w misji.
Offline
Avatar użytkownika

KonradPL

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2010 14:47
  • Lokalizacja: Starachowice

PostWt 12 cze, 2012 15:03

Okej juz sie poradziłem. Teamt do zamknięcia

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron