Teraz jest Cz 28 mar, 2024 15:57


Połamane żebra

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Trela

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): Pn 16 kwi, 2012 14:55

Połamane żebra

PostN 15 lip, 2012 15:47

Żołnierz spada z wysokości, łamie sobie żebra. Inne części ciała są w całości.
W drużynie jest medyk, ale wiadomo złamań nie leczy się plasterkiem w minutę ;)

Chciałbym napisać skrypt, dzięki któremu za każdym razem gdy po leczeniu przez medyka żołnierz popsuje się w ten sposób:
Kod: Zaznacz cały
zolnierz sethit ["body",0.7]

Wydaje mi się, że medycy leczą do setdammage 0. W skrypcie więc chciałbym, żeby po wyleczeniu, czyli osiągnięciu setdammage 0 z automatu stan zmieniał się na:
Kod: Zaznacz cały
zolnierz sethit ["body",0.7]

Jednakże zupełnie nie wiem, jak się za to zabrać. Pomoże ktoś?
aka LostBeyondRetrieval tyle, że kilka dobrych lat później.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron