Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:46


Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostPn 03 gru, 2012 12:15

Witam,

Robię misję, w której grupa zołnierzy jest wyrzucona z samolotu i wraz z łodzią zodiac ląduje w wodzie (osobno na spadochronach). Moje pytanie dotyczy tego jak zrobić aby obraz ściemniał się w momencie gdy gracz opadający na spadochronie wpadnie do wody, domyślam się ,że trzeba użyć jakiegoś warunku, zróbowałem z if ale niestety bezskutecznie. Będę wdzięczny za pomoc.
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostPn 03 gru, 2012 12:18

Myślę, że dużo zależy od tego, co po tym "if" jest. Najprostszy będzie chyba warunek sprawdzający czy jednostka X jest na wysokości 0 nad poziomem morza (istotna szczegół)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostPn 03 gru, 2012 13:40

Ha.. no właśnie, jak to sprawdzić??
znalazłem takie coś , wycinek skryptu bodajże jakiegos parajump

_altitude = ((getPos _unit) select 2);

if ((alive _unit) and (_altitude <= 150)

i dalej np. rozkaz aby grupa wsiadła do zodiaca.
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostPn 03 gru, 2012 13:53

warunek na sprawdzenie
Kod: Zaznacz cały
((getPos nazwajednostki) select 2) > 1

i użyć cutscenki na przyciemnianie
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostŚr 05 gru, 2012 11:11

dzieki ;)

Jeśli dobrze rozumiem, tworze wyzwalacz, w warunku wrzucam :
Kod: Zaznacz cały
 ((getPos nazwajednostki) select 2) > 1
a w aktywacji np .
Kod: Zaznacz cały
 player exec "skrypt.sqs"

albo animacje sciemnienia obrazu i wtedy np. jakiś skrypt??
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostŚr 05 gru, 2012 22:10

a nie sqf ?
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

Re: Sciemnianie obrazu po wylądowaniu w wodzie.

PostPn 10 gru, 2012 19:46

w aktywacji plik sqs []exec "skrypt.sqs" a w pliku np
Kod: Zaznacz cały
TitleCut ["", "BLACK out",1]
~ 3
TitleCut ["", "BLACK in",3]

w aktywacji plik sqf nul=[]execVM "skrypt.sqf" a w pliku np
Kod: Zaznacz cały
TitleCut ["", "BLACK out",1];
sleep 3;
TitleCut ["", "BLACK in",3];

Sory, że tak późno. czasu mało.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron