Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:03


Stały tor lotu i wysokości

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Energy2000PL

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Pt 28 gru, 2012 16:23

Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 13 lut, 2013 16:01

Elo,

Chciałem zrobić skoki, że bot pilotuje C130. Gdy dałem waypointa i setpos. To on zaczyna lecieć w dół (ale do celu) mało się nie rozbijając a skoki nie mogą odbywać się na 300m. Więc tak jak ustawić aby bot leciał narzuconą wysokością?

BTW. szukałem na forum i w necie
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 13 lut, 2013 16:12

słabo szukałeś :]
Kod: Zaznacz cały
this FlyInHeight x
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Energy2000PL

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Pt 28 gru, 2012 16:23

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 13 lut, 2013 16:28

Ok, dziękuje ;D

Teraz tylko muszę uporać się z problemem skręcaniem w połowie waypointa i lecenie gdzie bądź. ;/
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 20 lut, 2013 12:50

Tak czysto teoretycznie...

czy disableAI "MOVE" nie rozwiąże tego problemu? Samolot powinien lecieć dalej, za to nie powinien skręcać już.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 20 lut, 2013 16:49

A czy jest jakaś komenda odnosząca się do wysokości bezwzględnej ? Kiedyś chciałem użyć this FlyInHeight x na Clafghanie, ale samolot co chwilę nurkował i z powrotem się wznosił do góry, żeby cały czas być na określonej wysokości względem ziemi.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostŚr 20 lut, 2013 17:58

http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostN 03 mar, 2013 19:42

Ja mam ten sam problem, w edytorze wszystko lata idealnie tak jak chce a na dedyku, wszędzie tylko nie tam gdzie chce. Oto linia komend : this setBehaviour "Careless";this disableAI "target";this disableAI "autotarget";this disableAI "MOVE";this setpos [(getpos this select 0),(getpos this select 1),(getpos this select 2) + 300];this flyinheight 300
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Stały tor lotu i wysokości

PostN 03 mar, 2013 21:08

Daj flyInHeightASL jak teren jest górzysty, to będzie trzymał stały pułap względem poziomu morza. Tylko pamietaj o elewacji terenu, bo gdzieś zahaczy.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron