Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:38


Lot z desantem powietrznym

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

blackelmo

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 21 lut, 2013 14:32

Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 00:11

Cześć!
Mam następujący problem:
Tworzę misje, gdzie dwa fireteamy siedzą w ospreyu, który od startu leci sobie po waypointach. Żaden wyzwalacz który chce żeby był aktywowany przez samolot się nie aktywuje :( Myślę że to przez to że wyzwalacze są na powierzchni tylko, i nie idą w góre ;/ Próbowałem zmienić wysokość spawnu wyzwalacza ale też nie działa.
Poza tym mam małe pytanie; czy jest możliwość zrobienia czerwonego i zielonego światła, żeby niedaleko SL sie włączało czerwone, i bliżej SL zaczęło sie świecić zielone?
Jeszcze tylko nie jestem pewien jak zrobić żeby wywalało każdego automatycznie co powiedzmy 2 sekundy w okręgu SL, żeby nie było opóźnień bo ktoś miss-clicknie w menu contekstowym.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Obrazek
I'm not a monster. I'm just ahead of the curve...
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 01:08

Wyzwalacze na bank aktuwują się na każdej wysokości, więc coś zepsułeś z warunkiem uruchamiania (np. zgrupuj wyzwalacz z samolotem, graczem, czy czym tam potrzebujesz i upewnij się, że samolot wlatuje w ten wyzwalacz).
Aby wywalalo każdego z samolotu w określonych odstępach wystarczy w pliku sqf wpisać komendy: nazwajednostki action ["eject" nazwasamolotu]; sleep 2; i tak dla każdego skoczka.
Na światełko nie mam teraz pomysłu.
Offline
Avatar użytkownika

blackelmo

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 21 lut, 2013 14:32

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 01:16

Ok dzięki wielkie, pomogło bardzo, tylko teraz mam taki problem że nie ważne jaki samolot ustawiam, i nie ważne jakie waypointy dla niego ustawiam, to pilot lata slalomem albo leci kawałek i pentlami dalej ;/ Nie ma nikt pomysłu jak by to naprawić? Dzięki z góry.
Obrazek
I'm not a monster. I'm just ahead of the curve...
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 09:54

Spróbuj ustawić zachowanie samolotu na 'beztrosko' (careless albo safe w angielskiej wersji, nie pamiętam).
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 175
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 10:34

Z tego co pamiętam to wyłączenie "autotarget" oraz "target" (komenda disableAI w razie czego.) może też pomóc.
Offline

damian508

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 440
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2010 15:03

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 12:44

W ustawieniach waypointu ustaw promień zakończenia (chyba) na ~100 pilot pewnie nie trafia w WPki i próbuje do nich wracać. Może tak być jeśli ustawiłeś je zbyt gęsto.
Offline
Avatar użytkownika

blackelmo

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 21 lut, 2013 14:32

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 13:10

Dobra dzięki wszystkim za pomoc, udało się coś wypocić! :)
Obrazek
I'm not a monster. I'm just ahead of the curve...
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Lot z desantem powietrznym

PostN 03 mar, 2013 20:36

Dałem promień nawet 400 i w edytorze jest ok a na dedyku sie pierdzieli ;/

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości