Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:44


Komenda Hideobject

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 175
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: Komenda Hideobject

PostN 23 cze, 2013 20:26

Ponieważ na puste pojazdy prawdopodobieństwo obecności nie działa tak jak powinno oraz w niektórych przypadkach będą problemy z konstrukcją misji.
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: Komenda Hideobject

PostN 23 cze, 2013 20:31

No to skonstruuj ją inaczej.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 175
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: Komenda Hideobject

PostN 23 cze, 2013 20:35

Wtedy musiałby zrezygnować z paru rzeczy, które wolałbym pozostawić. Dodatkowo wystarczyło, że przerzuciłem się z komendy hideobject na deletevehicle + prawdopodobieństwo obecności tam gdzie będzie działać i teraz wszystko ładnie działa
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron