Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:01


Loop script

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cooba

Kapral

Kapral

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 23:59

Loop script

PostŚr 19 cze, 2013 21:41

W dawnej armie czy w ofp na skryptach .sqs działala komenda loop. Obcnie ta komenda nie działa.
mam taki ...skypt stary na .sqs

#loop
"sherman1" setmarkerpos getpos sher1;
~5
goto "loop"


Jak widac, potrzebuje marker, który co 5 sekund auktualizuje swoją pozycję na daną jednostkę. Stare prawa nie działają i kurcze, mimo że to pewnie proste, nie moge tego ugryźć. Pomóżcie :-)
gdy kobieta dziś nie może to edytor ci pomoże
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 175
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: Loop script

PostŚr 19 cze, 2013 21:55

Spróbuj tego:

Kod: Zaznacz cały
while{alive _unit}do{
  _marker setMarkerPos (getPos _unit);
  sleep 5;
};
Offline
Avatar użytkownika

Cooba

Kapral

Kapral

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 23:59

Re: Loop script

PostCz 20 cze, 2013 11:32

Działa. Dziękuje Roman.
gdy kobieta dziś nie może to edytor ci pomoże
Offline
Avatar użytkownika

Cooba

Kapral

Kapral

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 23:59

Re: Loop script

PostPt 21 cze, 2013 19:27

Inna bajka.
Jeżeli ustawie WYZWALACZ na Radio a przy aktywacji wpisze:
warunek1 = true; publicvariable "warunek1"

To czy takie coś, aktywowane od strony klienta spowoduje, że warunek zostanie przyjęty globalnie i po prostu zadziała na serwerze i u każdego?
Taka jest przynajmiej teoria ale czy ktoś to sprawdzał?
gdy kobieta dziś nie może to edytor ci pomoże

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron