Teraz jest Wt 19 mar, 2024 06:49


Miny - wybuchają pod żołnierzami

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

antek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): So 05 paź, 2013 19:09

Miny - wybuchają pod żołnierzami

PostWt 08 paź, 2013 20:19

Jak zrobić, aby miny wybuchały pod zwykłym żołnierzem lub pod pojazdem ?
Postawiłem minę, nazwałem ja "mina", zrobiłem wyzwalacz o takich parametrach:
Aktywacja - Zachód
Obecny
przy aktywacji wpisałem " bum = "Sh_125_SABOT" createVehicle position mina "
co jest nie tak ?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Miny - wybuchają pod żołnierzami

PostWt 08 paź, 2013 21:09

Kod: Zaznacz cały
... createVehicle [getPos mina select 0, getPos mina select 1,0.1];


w miejsce kropek wiadomo co wstawić :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Lygi

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 lut, 2010 14:07

Re: Miny - wybuchają pod żołnierzami

PostSo 10 gru, 2016 12:03

Ja nie wiem. Możesz normalnie napisać co i jak ?

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron