Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 07:22


Odgłosy w określonym czasie

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 22:32

Pytanie: Czy da się zrobić tak, by pewne dźwięki (sowa,wilk), były słyszalne (aktywne) jedynie w nocy ? A przebywając na obszarze ich aktywacji w dzień.Nie były by aktywne (słyszalne) ?
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 22:47

Pokombinuj z daytime: http://community.bistudio.com/wiki/daytime
Spokojnie da się to zrobić samym wyzwalaczem, o ile są takie dźwięki w grze. Jak nie ma to będziesz musiał jeszcze zapętlić małym skryptem dźwięki dodane do misji.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 23:07

To są dźwieki dostępne w edytorze gry.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 23:10

No to stawiaj wyzwalacze, wpisuj warunki i próbuj. Osobiście takich rzeczy nie robiłem, więc więcej Ci nie pomogę.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 23:34

Dzięki za chęci...Ale właśnie z tymi warunkami w wyzwalaczach mam problem. Jeśli coś ma być na 100% czy mniej, to wiem jak to zrobić. Ale jeżeli warunkiem aktywacji ma być jakiś konkretny fakt - np. noc, to już niestety głupi jestem...
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 23:51

A chodzi o to: Mam obóz w lesie. Z niego, i do niego, mogę się przemieszczac w różnych porach dnia i nocy. I nie chcę w środku dnia słyszeć tam sowy.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 27 lis, 2013 23:53

daytime >= 7 AND daytime <= 20

Warunek do wyzwalacza na godzinę między 7 a 20.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostPn 10 lut, 2014 23:47

Mustang185, wszystko fajnie. Tyle że po wpisaniu "daytime...", oczywiście ze zmianą godzin. Sowę słyszę wyłącznie w godzinach dziennych! W nocnej porze głucha cisza...
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 11 lut, 2014 00:16

To zamień znaki większości/mniejszości "<" na ">" i odwrotnie...
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 11 lut, 2014 01:23

Blackburn, porada bezcenna...Wielkie dzięki! Nie wiem kiedy sam bym na to wpadł! A działa jak trzeba!
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 11 lut, 2014 10:05

Znaki większości i mniejszości to matematyka na poziomie 4 klasy podstawówki... albo i 3.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 11 lut, 2014 12:44

Dejta spokój.

Zły przecinek albo znak to normalka, po 5 godzinie rozważania nad skryptem nie widzi się takich pierdółek.

Ostatnio straciłem 2 godziny próbując zmusić config do działania, po czym okazało się, że nie działał, bo jakimś cudem wordpad zapisał mi go jako .txt... (w exploratorze nie widać różnicy między .CPP a .TXT :/)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 11 lut, 2014 14:28

Zgadza się Jon, ale nieprawidłowy znak mniejszości to nie tyle literówka, jak przecinek, a błąd logiczny, który wychwytujesz nie analizując znaczki kodu a działanie skryptu.
Rule #2: Double tap!
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 12 lut, 2014 09:36

worpad do kodu??.. plażo proszę... :shock:

używamy do tego co najmniej notepad++ :bije:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1258
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 12 lut, 2014 12:52

Jon napisał(a):(w exploratorze nie widać różnicy między .CPP a .TXT :/)
Widać, jeśli się nie ma systemu blondynki i nie włączasz ukrywania rozszerzeń plików :P
Rule #2: Double tap!
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron