Teraz jest Pt 29 mar, 2024 03:09


Odgłosy w określonym czasie

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 12 lut, 2014 13:35

Algrab napisał(a):worpad do kodu??.. plażo proszę... :shock:

używamy do tego co najmniej notepad++ :bije:

A ja całe życie na notatniku...
Offline
Avatar użytkownika

Cienki

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): Pt 12 lis, 2010 17:02
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostŚr 12 lut, 2014 16:32

WordPad do kodu to fatalne rozwiązanie. Algrab ma rację - notepad++ w zupełności wystarczy, ale bez ustawienia odpowiedniej składni (np. C) to różnicy wielkiej się nie zobaczy.
A jakby, komuś było mało to niech poszuka sobie plugin'u, do któregoś z programów IDE ułatwiający pisanie kodu do army.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 18 lut, 2014 21:38

Blackburn, zgadzam się że znaki ">" i "<" to podstawówka! Ale skrypty już nie...I tu jest problem! Bo zanim człowiek dojdzie co trzeba zmienić aby działało, to trochę czasu i prób minie... W tym konkretnym skrypcie są do rozważenia: spacja/ jej brak pomiędzy "<' i "=". AND- muszą być duże litery czy nie? Spacja pomiędzy znakiem "=" a cyfrą oznaczającą godzinę...W skryptach to jest istotne! Powiem więcej. Sporo skryptów zapisałem i sprawdziłem, zanim się tu zarejestrowałem. Jedynie czytając to forum. I korzystając z rad i odnośników dla innych osób...Z tym że, raz taki skrypt zadziałał od razu. A innym razem trzeba było pokombinować. Bo albo brak przecinka,średnika, nawiasu itd. A gdzie to wstawić? No właśnie...
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Odgłosy w określonym czasie

PostWt 18 lut, 2014 21:47

To co Mustang Ci zapodał to żadne skrypty, tylko "komendy" w wyzwalaczu. Spacje pomiędzy znakami nie mają znaczenia, wielkie i małe litery też (przynajmniej jak robiłem misje nie miały). Jakbyś pisał coś skomplikowanego, na kilkaset linijek to może... ale ja się na skryptowaniu nie znam. Tylko robię misje.
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron