Chciałbym użyć tego skryptu w kilku naszych misjach:
http://www.armaholic.com/page.php?id=19139niekoniecznie na siłe, ale nawet do zabawy.
Niby jest napisane że to do A3 ale tak naprawde to już było w A2 więc chyba nie ma to znaczenia. Ten skrypt był użyty we wszelkiego rodzaju Domi etc. do bezstresowego przezbrajania/naprawiania/tankowania
I teraz w działaniu tego skryptu wszystko jest fajnie jeśli jest wstawiony do nowej misji.
Natomiast jeśli rozgrzebuję czyjąś misję, to zaczynają się schody.
Np w misji Pyjtera "Rozpoznanie Bojem" (06) miałem problem, bo zwykłe wstawienie triggera i wrzucenie pliku .sqf do katalogu misji to było za mało. Ponieważ Pyjter użył jakiegoś init.sqf od Rydygiera (chyba Hetman HQ czy coś takiego, wykomentowanego zresztą w najważniejszej sekcji) to na początek ten init wywaliłem - i skrypt xeno zadziałał.
Następnie do owego init dopisałem na końcu:
- Kod: Zaznacz cały
[] execvm "x_reload.sqf
Skrypt zadziałał zarówno w edytorze, jak i na dedykowanym serwerze gry.
Jupiii!
I teraz tak:
I44 CFOR: edytor TAK, dedyk NIE
SUCKER PUNCH: edytor NIE, dedyk NIE
Źle wywołuję z init.sqf?
Może ma być tak a nie jak wyżej?
- Kod: Zaznacz cały
nul=[this] execVM "nazwa_skryptu.sqf"