Teraz jest Pt 29 mar, 2024 07:13


Gracz zawsze wie o swoich jednostkach; moduł HC

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Tawarisz

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 02 sty, 2014 21:53

Gracz zawsze wie o swoich jednostkach; moduł HC

PostCz 02 sty, 2014 22:02

Witam, chcę stworzyć misję dla dwóch graczy.
Obydwaj są dowódcami swoich stron, jeden dowodzi USA a drugi jest dowódcą partyzantów ,,Czedackich".
Chciałbym ażeby gracze pozostawali w swoich bazach i z nich dowodzili swoimi oddziałami.
Bawiłem się już modułem dowódczym i wiem jak on działa, niestety pojawia się pewna niedogodność.
Mianowicie, kiedy wchodzę na tryb dowodzenia (ctrl+spacja) i na mapę wydaję rozkaz jakiejś jednostce to widzę jak symbol oddziału porusza się we wskazane miejsce, natomiast symbole poszczególnych żołnierzy i pojazdów zawieszają się gdzieś po drodze (gracz traci wiedzę o położeniu jednostki).
Próbowałem zmieniać opcje ,,Stare informacje" w menu tworzenia jednostek, ale nic to nie daje.

A więc tutaj pytanie - jak zrobić ażeby gracz zawsze widział na mapie całość swoich jednostek, tak ażeby z odległej bazy dało się zobaczyć na mapie gdzie znajduje się poszczególny strzelec czy pojazd.

Ponadto - czy dało by się tak zrobić, ażeby, wrogie jednostki, kiedy zostaną wykryte - również się pojawiały na mapie (w formie poszczególnych jednostek), ponieważ aktualnie, podczas kontaktu z oddziałem wroga pojawia się jedynie czerwony krzyżyk, który nie mówi nic o rodzaju czy liczbie wykrytych wrogów.

Bardzo dziękuję za wszelkie normalne odpowiedzi.

Tawarisz.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Gracz zawsze wie o swoich jednostkach; moduł HC

PostPt 03 sty, 2014 10:33

Szczerze mówiąc, nie musiałem nigdy rozwiązywać takiego problemu, więc i nie wiem jak, co jednak mogę rzec, to...

Ponadto - czy dało by się tak zrobić, ażeby, wrogie jednostki, kiedy zostaną wykryte - również się pojawiały na mapie (w formie poszczególnych jednostek), ponieważ aktualnie, podczas kontaktu z oddziałem wroga pojawia się jedynie czerwony krzyżyk, który nie mówi nic o rodzaju czy liczbie wykrytych wrogów.
...że coś takiego jest bardzo dziwne. Może to "wina" ACE (chociaż jak pamiętam granie na podstawce było tak samo), ale zarówno na mapie jak i "przed twarzą" (w normalnym widoku FPP) widziałem oznaczenia jednostek. (typ, siłę, etc)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron