Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:49


Losowy dźwięk.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

GienekDrwal

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 28 lis, 2013 23:09

Losowy dźwięk.

PostWt 14 sty, 2014 16:10

Witam, chciałbym dodać do misji losowe dźwięki. Korzystam z tego skryptu:


Aktywuje go w Init.sqf za pomocą [BaseRadio,1,2] execVM "baseradio.sqf"

Kod: Zaznacz cały
if(!isServer)exitWith{};
waituntil { !isNil "BIS_fnc_init" };
private ["_source", "_delay", "_norepeat", "_radius", "_sounds", "_selected", "_sound", "_length", "_wait"];
_source = _this select 0;
_delay = _this select 1;
if(count _this > 2) then {_norepeat = _this select 2;} else {_norepeat = Nil;};
_radius = 20;

//["string"(name as defined in description.ext or by default),integer(length in seconds)]
_sounds = [["suspense_0",18],["suspense_2",15],["suspense_3",17],["suspense_4",14],["suspense_5",16],["suspense_6",22],["suspense_7",18],["suspense_8",24],["suspense_9",18],["suspense_10",15],["suspense_11",16],["suspense_1",13],["suspense_12",16],["suspense_13",12],["suspense_14",6],["suspense_15",24],["suspense_16",18],["suspense_17",29],["suspense_18",13],["suspense_19",18],["suspense_20",67],["suspense_21",90],["suspense_22",45],["suspense_23",60],["suspense_24",54],["suspense_25",54],["suspense_26",160],["suspense_27",130],["suspense_28",110],["suspense_29",110],["suspense_30",17],["suspense_31",34],["suspense_32",29],["suspense_33",15],["suspense_34",15]];
if(!isNil "_norepeat") then {_sounds = _sounds - [_norepeat]};
_selected = _sounds select (floor(random(count _sounds)));
_sound = _selected select 0;
_length = _selected select 1;

if(!alive _source) exitWith {};
[nil, _source, rSAY, _sound] call RE; 

_wait = (_length + (random _delay));
sleep _wait;

[_source,_delay,_selected] execVM "baseradio.sqf";


Nic nie idzie, nawet nie ma pierwszego dźwięku. Proszę o pomoc, jeśli można.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Losowy dźwięk.

PostWt 14 sty, 2014 16:50

A spróbuj nie w init tylko w inicjalizacji jednostki (gracza):

Kod: Zaznacz cały
[player,1,2] execVM "baseradio.sqf"
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

GienekDrwal

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 28 lis, 2013 23:09

Re: Losowy dźwięk.

PostWt 14 sty, 2014 16:57

Skrypt się uruchamia, testowałem z hint "test" na początku skryptu. Ale dalej nic. Po prostu nie wybiera losowego dźwięku.
Offline

GienekDrwal

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 28 lis, 2013 23:09

Re: Losowy dźwięk.

PostWt 14 sty, 2014 17:07

OKey, działa. Dzięki

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron