Teraz jest Wt 19 mar, 2024 09:26


Problem z Ai.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Ozzycroo

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Wt 15 kwi, 2014 17:06

Problem z Ai.

PostWt 15 kwi, 2014 17:23

Witam mam taki problem z Ai. Chcę aby grupa talibów ostrzelała konwój przejeżdżający drogą (odległość 800-1000m). Ustawiłem punkt nawigacyjny (zniszczyć) na pojazd, jednak w tym momencie wróg nawet nie reaguje na moją obecność. W przypadku kiedy to ja otworzę do nich ogień jako pierwszy, talibownie odpowiadają niekiedy pojedynczymi strzałami. Chcę dokładnie uzyskać takie efekt jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=H2gwUFRBDeY (od 8:23min).
Z góry dzięki za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Problem z Ai.

PostWt 15 kwi, 2014 18:38

Zwiększ skilla przeciwnika. Kiedyś można jeszcze było użyć komend dotarget i dofire, ale nie wiem czy to jeszcze działa w armie. Zdaje mi się, że się zepsuło z którymś paczem, ale sprawdz.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Ai.

PostŚr 16 kwi, 2014 00:14

AI bez modów nie będzie walczyć na takie odległości.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Ozzycroo

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Wt 15 kwi, 2014 17:06

Re: Problem z Ai.

PostŚr 16 kwi, 2014 10:21

A jakie mody należałoby użyć? Próbowałem z ASR_Ai, nie wiem czy nie umiem tego używać (a jest taka możliwość) ale Ai dostało masakrycznego zeza, poza tym nic się nie zmieniło. Zauważyłem też, że strzelają tylko do pojazdów.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z Ai.

PostŚr 16 kwi, 2014 12:18

Szczerze mówiąc nie pamiętam już, które mody dawały znaczną poprawę w tym względzie - problem jest taki, że nawet w "realu" dość rzadko zdarza się ostrzał na taki dystans.

Z rzeczy, które zapamiętałem jest Zeus AI Skills, ale piszą o walce na ~600 metrów, niekoniecznie na kilometr (więc ciężko ocenić czy da zauważalną poprawę), jest w dwóch wersjach na Armaholicu:
http://www.armaholic.com/page.php?id=8250
http://www.armaholic.com/page.php?id=8688

Inne znajdźki hasłami, które kojarzyłem:
http://www.armaholic.com/page.php?id=8510
http://www.armaholic.com/page.php?id=17158

Generalnie niestety istnieje duża szansa, że AI walące na kilometr będzie niegrywalne w walce na mniejszy dystans (będzie armią snajperów). Nie jesteśmy też w stanie wypowiedzieć się w temacie tego, który mod będzie najlepszy - po prostu dawno temu zrozumieliśmy, że męczenie edytora o ostrzał na taki dystans jest daremne...

Powodzenia. I pamiętaj, że zawsze:
- RKMy oraz goście z lunetami i cięższym kalibrem zawsze będą strzelać chętniej (czyli np. w ogóle) na dystans ~700+
- Broń statyczna jest Twoim przyjacielem.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron