Teraz jest Wt 19 mar, 2024 08:35


Zabieranie graczowi przedmiotu

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kentothas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Pt 02 maja, 2014 10:29
  • Lokalizacja: Za Tobą

Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 13:34

Witam,

Jak zabrać graczowi np. mapę? Z forum dowiedziałem się, że "Map-->ItemMap-->n/a
Map to nazwa przedmiotu
Itemmap to nazwa przedmiou w skryptach i komandach (chyba)
n/a to rodzaj amunicji. W tym przypadku brak.
Zabrałem mojemu graczowi całą broń i dałem mu pistolet. Był pusty. Dałem mu więc magazynek. Ale trzeba było przeładować. Co trzeba zrobić, żeby dać graczowi broń z pełnym magazynkiem, a nie obie rzeczy osobno?
Chcę zabrań mu też mapę, kompas i radio, zostawiając zegarek. Wpisałem w inicjalizacji: "removeallitems this", błąd. Potem: "removeall objects this", błąd. Potem to samo, z użyciem "misc", błąd. Da się zabrać graczowi przedmiot? Gracz ma później te przedmioty odnaleźć.

I jeszcze jedno: żeby dać graczowi 3 magazynki, muszę wpisać komandę 3 razy. Ten sposób: this addmagazine ["M16_mag",3] nie działa.
Ostatnio edytowano Pn 15 wrz, 2014 13:59 przez Kentothas, łącznie edytowano 1 raz
Insieme in battaglia - in nome della vittoria!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 13:40

Kod: Zaznacz cały
player RemoveItem "ItemMap"
?

Kentothas napisał(a):Co trzeba zrobić, żeby dać graczowi broń z pełnym magazynkiem, a nie obie rzeczy osobno?


Spróbuj najpierw dodać magazynek a potem pitolet.

Magazynki trzeba dodawać każdy osobno.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Kentothas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Pt 02 maja, 2014 10:29
  • Lokalizacja: Za Tobą

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 13:57

Dzięki, na pewno pomoże. Musi być "player"?
Insieme in battaglia - in nome della vittoria!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 14:05

player to predefiniowana nazwa gracza, może być this (czyli usunie tej jednostce która ma to w inicjalizacji), może być konkretna nazwa jednostki.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Kentothas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Pt 02 maja, 2014 10:29
  • Lokalizacja: Za Tobą

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 14:11

Dzięki, pomogło. Nadal nigdzie nie mogę znaleźć spisu akcji (siadanie itd...).
Insieme in battaglia - in nome della vittoria!
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 14:16

siadanie jest realizowane przez animacje, musisz znaleźć nazwę animacji i zastosować ją na jednostce.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Kentothas

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Pt 02 maja, 2014 10:29
  • Lokalizacja: Za Tobą

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 14:18

Insieme in battaglia - in nome della vittoria!
Offline
Avatar użytkownika

RomanPL79

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 175
  • Dołączył(a): Pt 25 lis, 2011 16:20
  • Lokalizacja: Pyskowice

Re: Zabieranie graczowi przedmiotu

PostPt 02 maja, 2014 14:38

Akurat siadanie jest akcją i można zmusić jednostkę do siadania poprzez komendę action - https://community.bistudio.com/wiki/Arm ... ns#SitDown

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron