Teraz jest Wt 19 mar, 2024 07:13


Moduł warfare stała pozycja HQ.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

rafaxdenver

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): N 11 maja, 2014 17:39

Moduł warfare stała pozycja HQ.

PostŚr 14 maja, 2014 22:25

Witam!
Na mapie Czarnorusi chciał bym zbudować 2 bazy np. OPFOR i BLUFOR W module warfare, tylko ten moduł rozrzuca jednostki losowo po mapie. można coś z tym zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Moduł warfare stała pozycja HQ.

PostPt 01 sie, 2014 05:28

Na pewno moduł ma jakiś parametr, którym da się to ustawić. Ewentualnie można moduł z tego co pamiętam rozpakować, wrzucić jako skrypt do misji i wyedytować do własnych potrzeb (m.in. wycinając losową pozycję startową).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron