Teraz jest Śr 23 sie, 2017 21:00


Init.sqf Support radio

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

piorek96

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Cz 14 sie, 2014 21:23

Init.sqf Support radio

PostCz 28 sie, 2014 16:42

Mam problem z plikiem init.sqf, bo chcę zamienić jednostki zachodnie na wschodnie. Init z jednostkami zachodu wygląda tak :
Kod: Zaznacz cały
[
   NEO_coreLogic,
   [
      WEST,
      [
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_transport_00",
            270,
            "BAF_Merlin_HC3_D",
            "Eagle-One",
            ["pickup", "land"],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_transport_01",
            270,
            "AW159_Lynx_BAF",
            "Eagle-Two",
            ["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_transport_02",
            270,
            "MH6J_EP1",
            "Eagle-Three",
            ["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
            {}
         ]
         ,
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_transport_03",
            270,
            "UH60M_EP1",
            "Eagle-Four",
            ["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
            {}
         ]
      ],
      [
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_cas_00",
            270,
            "AH64D",
            "Falcon-One",
            0,
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_cas_01",
            270,
            "A10_US_EP1",
            "Predator-One",
            0,
            {}
         ]
      ],
      [
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_arty_00",
            "MLRS",
            "MLRS FATMAN",
            2,
            [["HE", 30]],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_arty_01",
            "M119",
            "M119 FREAK-ONE",
            4,
            [["HE", 30], ["WP", 20], ["ILLUM", 2], ["SADARM", 5], ["LASER", 10], ["SMOKE", 50]],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "NEO_mkr_arty_02",
            "M119_US_EP1",
            "M119 FREAK-TWO",
            4,
            [["LASER", 2], ["SMOKE", 10]],
            {}
         ]
      ]
   ]
] execVM "scripts\NEO_radio\init.sqf";
execVM "briefing.sqf";
//Init UPSMON script
call compile preprocessFileLineNumbers "scripts\Init_UPSMON.sqf";

//Process statements stored using setVehicleInit
processInitCommands;
//Finish world initialization before mission is launched.
finishMissionInit;


A tak wygląda mój init.sqf w którym miały być jednostki (tylko artyleria) wschodu.
Kod: Zaznacz cały
   [
   NEO_coreLogic,
   [
      EAST,
      [
         [
            getMarkerPos "arty1",
            "2b14_82mm",
            "GROM1",
            2,
            [["HE", 30]],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "arty2",
            "2b14_82mm",
            "GROM2",
            4,
            [["HE", 30], ["WP", 20], ["ILLUM", 2]],
            {}
         ],
         [
            getMarkerPos "arty3",
            "GROM3",
            "2b14_82mm",
            4,
            [["HE", 2], ["WP", 10]],
            {}
         ]
      ]
   ]
] execVM "scripts\NEO_radio\init.sqf";
execVM "briefing.sqf";
//Init UPSMON script
call compile preprocessFileLineNumbers "scripts\Init_UPSMON.sqf";

//Process statements stored using setVehicleInit
processInitCommands;
//Finish world initialization before mission is launched.
finishMissionInit;


I tu jest klapa, bo nie pojawia się opcja "Support radio" poprzez menu akcji. W miejscu markerów nie pojawiają się jednostki. Nie wiem co tu jest źle.
W grze mam trzy markery, nazwane arty1,arty2,arty3. Umieściłem moduł funkcje z nazwą NEO_coreLogic_3.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: Init.sqf Support radio

PostCz 28 sie, 2014 16:58

O ile dobrze pamiętam do jednej misji musi być jeden init.sqf
Offline

piorek96

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): Cz 14 sie, 2014 21:23

Re: Init.sqf Support radio

PostCz 28 sie, 2014 17:28

Mam tylko jeden init.sqf. Init z jednostkami zachodu podałem jako przykład, jak wygląda poprawnie zrobiony init.sqf z zachodnimi samolotami i artylerią.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość