Teraz jest Wt 19 mar, 2024 11:18


Waypointy na danej wysokości

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

xXNESSERXx

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Śr 27 sie, 2014 17:37

Waypointy na danej wysokości

PostCz 28 sie, 2014 21:20

Witam chciałbym zrobić patrol wrogich jednostek po parterze jednak gdy ustawiam waypointa to on i tak idzie na dach i tam się zatrzymuje. Nawet próbowałem wpisać w waypoincie

this setpos [(getpos this select 0),(getpos this select 1),(getpos this select 2) + 0.3]
oraz
terrorysta1_7 setpos [(getpos this select 0),(getpos this select 1),(getpos this select 2) + 0.3]

Ale nic nie pomogło :? proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: Waypointy na danej wysokości

PostPt 29 sie, 2014 16:48

this forceSpeed 0;


edit

A, czekaj, nie doczytałem i źle zrozumiałem pytanie. Jeśli stawiasz waypoint 'move' na budynku, to powinienieś mieć kolejną opcję do wyboru - 'position'. Większość budynków ma dostępne różne pozycje dla AI, po prostu metodą prób i błędów wybierz taką, która Ci odpowiada.
Offline

xXNESSERXx

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Śr 27 sie, 2014 17:37

Re: Waypointy na danej wysokości

PostSo 30 sie, 2014 17:42

Dzięki pomogłeś jesteś wielki :D <3

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości