Teraz jest Wt 17 paź, 2017 22:33


Niewidzialne zadanie.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

miszcz0203

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): N 21 gru, 2014 20:44

Niewidzialne zadanie.

PostWt 06 sty, 2015 14:55

Witam. Bawiłem się w edytorze i nie wiem jak zrobić takie coś w briefingu, że mam ustalone jedno zadanie, a po jego wykonaniu pojawia się następne, wcześniej "niewidzialne". Wiecie jak to zrobić ? :D
Wbrew temu co mówiła Ci mama, przemoc rozwiązuje problemy.
~Ryan Job
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 222
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

Re: Niewidzialne zadanie.

PostWt 06 sty, 2015 19:33

Aktywujesz podczas misji jakiś wyzwalacz a w uruchamianiu dajesz komendę do uruchomienia pliku sqf a w nim konkretne nowe zadanie. Składnia taka jak w brefingu np.

Kod: Zaznacz cały
zadanieNowe = player createSimpleTask ["Zadanien2"];
zadanieNowe setSimpleTaskDescription ["Wykonaj zadanie2","Zadanien2","Zadanien2"];
zadanieNowe setSimpleTaskDestination markerpos "nazwamarkera";
player setCurrentTask zadanieNowe;

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość