Teraz jest Wt 22 sie, 2017 06:50


Problem ze skryptem addWeaponCargo

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Problem ze skryptem addWeaponCargo

PostŚr 05 sie, 2015 22:25

Skrypt zwyczajnie nie działa. O ile skrypt na dodawanie broni do nie uzbrojonej postaci, działa bez zarzutu. To ten wcale! Daję skrzynkę, lub pojazd. Wpisuję w init. skrypt + klasa broni/ magazynków. I nic ! Podchodżę i niczego nie widzę. niczego nie wezmę...
Offline

Edekpl

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Pn 03 sie, 2015 13:29

Re: Problem ze skryptem addWeaponCargo

PostŚr 05 sie, 2015 23:51

Mam ten sam problem w trybie warfare gdy podmieniam w pikach konfiguracji L85 na Beryla.
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Problem ze skryptem addWeaponCargo

PostPt 11 gru, 2015 18:21

Po wielu nieudanych próbach, uporania się z tym problemem. Doprowadzony do białej gorączki. Użyłem skrzynek domyślnie w Armie wypełnionych bronią. I dostępnych w edytorze w pozycji "Amunicja". Jednym wpisem w init. wywalam z nich wszystko. A następnym, wyposażam wg. własnego uznania. Działa! wychodzi na to że kilka skrzynek, kontenerów- dostępnych w edytorze pod poz.: "Przedmioty/Przedmioty wojsk., to jedynie ozdoby...

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron