Teraz jest Wt 19 mar, 2024 08:01


Real Time Editor!

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Real Time Editor!

PostŚr 10 cze, 2009 12:47

W arma2 podobno miał być edytor 3d, nazywany real time editor. BIS twierdzi że go nie ma. W co większość z nas uwierzyła...


Otóż w Arme 2 jest wbudowany edytor 3d!
Uruchamiamy grę, widzimy menu główne, klikamy alt+e wybieramy wyspę. I mamy edytor 3d! W pełni działający! Właśnie uczę się jego obsługi ;)
Tylko jeszcze nie wiem jak wstawić grywalne jednostki... ale dojdziemy do tego :D
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 10 cze, 2009 13:59

Na to czekałem. Nareszcie będzie można łatwo i szybko wstawiać obiekty do cutscenek bez upierdliwego przesuwania na ślepo 1 obiektu w nadziei, że za n-tym odpaleniem intra będzie wreszcie stał tam, gdzie powinien. Robienie filmów i samych misji powinno się stać DUŻO prostrze ;-) .

A tak w ogóle - sądzę, że jeśli BIS nie przyznaje się do edytora, to musi znaczyć, że ów edytor jest jednak nie do końca dopracowany lub zwyczajnie niedokończony.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 16 kwi, 2010 18:02

Jako że nie mogłem znaleźć topiku, w którym ktoś o to pytał...


Jak przenieść misję z edytora 3D do zwykłego: http://www.armaholic.com/page.php?id=10204
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 17 wrz, 2010 07:18

Na to czekałem. W końcu nie trzeba wstawiać jednostek na ślepo :smile: :smile:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

PPSB

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): So 04 cze, 2011 09:42
  • Lokalizacja: Mirsk

PostN 05 cze, 2011 13:33

uff, nareszcie...W końcu można ustawiać jednostki co do mm. :]

Wcześniej zawsze był porblem z ustawianiem jednostek np. w budynkach, świetna rzecz.

A tak przy okazji może ktoś zajmie się jakimiś poradnikami do tego edytora?-piszę to jako zwykły szary gracz który niewiele w tą stronę potrafi :)
Semper Fi!
Offline

Wiśniur

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): So 30 kwi, 2011 13:21

PostN 02 paź, 2011 15:54

Hmm, no tak, faktycznie jest, ale mam pytanie.
Jak w tym cholerstwie wstawić żołnierza? :neutral:
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

PostN 02 paź, 2011 19:12

F1, tak żeby mieć podświetlone [unit] i dwa razy myszką na planszy, potem jak w normalnym edytorze.
Offline

Wiśniur

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): So 30 kwi, 2011 13:21

PostN 02 paź, 2011 19:20

No właśnie wiem, ale tam w group nie mam nic 0_o

Dobra już wiem ossochodzi ;)

Pewnie odkryję Amerykę, ale co mi tam ^^
Aby wstawić żywą jednostkę do RTE, robimy tak:
-wstawiamy centrum
-wstawiamy grupę
I voila, mamy możliwość wrzucenia jednostki do misji :D
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostŚr 05 paź, 2011 19:12

Właśnie się bawię tym edytorem i jest to fajna sprawa, aby zmienić azymut obiektu(żołnierza, samochodu, itc.) trzymamy lewy przycisk myszy i lewy shift. Żeby zmienić wysokość jednostki trzymamy lewy przycisk myszy i lewy alt. Idę dalej ogarniać ten edytor. :chat:

ps. jakby ktoś wiedział i mógł się podzielić informacjami jak odłączyć jednostkę od grupy było by dobrze

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron