Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:55


Misje przykładowe - Skrypty mgły.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 17 sty, 2010 00:54

Zrobiłem małą przeróbkę na sqf (zjadło mi ok. 5 fpsów/70 względem wersji Yaca, pomimo, że zrobiłem niby optymalizację!) z możliwością podawania parametrów dla zwiększenia elastyczności (1 skrypt na różne mgiełki)
Argumenty wejściowe:
[gęstość, wysokość, radius], czyli ewkiwalent pierwszego oryginału, to:
[500, 1, 50] execVM "fog.sqf";
Jutro (może dorobię) wersję z dodatkowym parametrem - obiektem/pozycją, czyli będzie sam wykrywał, czy ma być stacjonarnie, czy "poruszać się".
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano N 17 sty, 2010 13:55 przez kondor, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 17 sty, 2010 13:59

Poprawiłem 1 rzecz i chyba już jest tak samo szybki (zalacznik uaktualniony w poprzednim poscie). -w sqf gdy się tworzy zmienne w bloku, a nie przed, to są wtedy tzw automatycznymi zmiennymi (jak w C/C++), czyli, ze zyją tylko w tym bloku (w sqs nie ma blokow, tylko sie skacze pomiedzy linijkami). Czyli w skrócie były tworzone i usuwane wielokrotnie niepotrzebnie. -Wystarczyło je zadeklarować przed.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 17 sty, 2010 22:10

Jeszcze dorobie ten parametr obiekt/pozycja, tylko to pewnie na tygodniu, bo przeinstalowalem system.
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 23 sty, 2010 20:19

Dodałem 4. parametr: obiekt (mgła porusza się za obiektem)/pozycja (stancjonarna mgła)
parametry: [gęstość, wysokość, radius, obiekt/pozycja], np:
Kod: Zaznacz cały
[500, 1, 50, player] execVM "fog.sqf";

lub np:
Kod: Zaznacz cały
[500, 1, 50, getPos gracz2] execVM "fog.sqf";
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 23 sty, 2010 20:21

Dobra robota Yac i Kondor ;) Już widzę zastosowanie w pewnej mojej misji :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 24 sty, 2010 00:34

Nie chcę

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron