Witam,
Do własnych potrzeb stworzyłem zestaw funkcji, które pozwalają na przypięcie markerów do poruszających się jednostek. Ale prawdopodobnie będą użyteczne dla wielu innych scenariuszy.
Umieszczam go w załączniku.
Dostępne funkcje:
kndr_showMarkers - włącza system - należy ją wywołać przed pozostałymi funkcjami
kndr_assignMarker - tworzy ruchomy marker dla danego obiektu
argumenty:
obiekt - obiekt, którego pozycję marker ma pokazywać
klasa markera - wygląd markera - http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class ... fgMarkers/
kolor markera - wiadomo - dostępne kolory w arma2: http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class ... kerColors/
szerokość markera - domyślnie 1 (2 razy mniejszy to 0.5 itd)
wysokość markera - analogicznie jak szerokość
tekst - tekst, który ma być przy markerze
przykład:
kndr_setMarkerUpdateDelay - ustawia częstotliwość uaktualnień pozycji markerów
argumenty:
liczba - czas w sekundach, po którym markery powinny zostać uaktualnione
przykład:
kndr_getMarkerUpdateDelay - podaje częstotliwość z jaką markery sa uaktualniane
przykład:
kndr_disableShow - wyłącza uaktualnianie markerów
kndr_setMarkerText - pozwala zmienić tekst markera
argumenty
obiekt - obiekt, którego tekst markera ma byc zmieniony
tekst - nowy tekst
przykład:
Przykład całościowy (np w init.sqf):
Uwagi:
-domyślnie marker dla danego obiektu/jednostki wyłącza się jeśli ten/ta ulegnie zniszczeniu/umrze, dlatego np w misjach z respawnem należy po śmierci i respawnie jeszcze raz przypisać marker do jednostki (funkcja kndr_assignMarker)
-markery są lokalne
Do własnych potrzeb stworzyłem zestaw funkcji, które pozwalają na przypięcie markerów do poruszających się jednostek. Ale prawdopodobnie będą użyteczne dla wielu innych scenariuszy.
Umieszczam go w załączniku.
Dostępne funkcje:
kndr_showMarkers - włącza system - należy ją wywołać przed pozostałymi funkcjami
kndr_assignMarker - tworzy ruchomy marker dla danego obiektu
argumenty:
obiekt - obiekt, którego pozycję marker ma pokazywać
klasa markera - wygląd markera - http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class ... fgMarkers/
kolor markera - wiadomo - dostępne kolory w arma2: http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class ... kerColors/
szerokość markera - domyślnie 1 (2 razy mniejszy to 0.5 itd)
wysokość markera - analogicznie jak szerokość
tekst - tekst, który ma być przy markerze
przykład:
- Kod: Zaznacz cały
[soldier1, "Dot", "ColorBlue", 1, 1, ""] call kndr_assignMarker
kndr_setMarkerUpdateDelay - ustawia częstotliwość uaktualnień pozycji markerów
argumenty:
liczba - czas w sekundach, po którym markery powinny zostać uaktualnione
przykład:
- Kod: Zaznacz cały
[3] call kndr_setMarkerUpdateDelay
kndr_getMarkerUpdateDelay - podaje częstotliwość z jaką markery sa uaktualniane
przykład:
- Kod: Zaznacz cały
hint format["markery sa auktualniane co %1 sekund", [] call kndr_getMarkerUpdateDelay];
kndr_disableShow - wyłącza uaktualnianie markerów
kndr_setMarkerText - pozwala zmienić tekst markera
argumenty
obiekt - obiekt, którego tekst markera ma byc zmieniony
tekst - nowy tekst
przykład:
- Kod: Zaznacz cały
[auto2, "trabant"] call kndr_setMarkerText
Przykład całościowy (np w init.sqf):
- Kod: Zaznacz cały
// nalezy najpierw zalaczyc skrypt
call compile preprocessFile "kndr_markers.sqf";
// wlaczenie systemu pokazywania - nalezy to zrobic w osobnym watku,
// bo skrypt ma chodzic w tle, dlatego spawn zamiast call
[] spawn kndr_showMarkers;
// dodanie markerow dla wszystkich czlonkow grupy:
{
[_x, "Dot", "ColorGreen", 1, 1, name _x] call kndr_assignMarker;
}forEach (units (group player));
Uwagi:
-domyślnie marker dla danego obiektu/jednostki wyłącza się jeśli ten/ta ulegnie zniszczeniu/umrze, dlatego np w misjach z respawnem należy po śmierci i respawnie jeszcze raz przypisać marker do jednostki (funkcja kndr_assignMarker)
-markery są lokalne
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.