Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:16


Zniszczone miasto

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

plz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): N 27 kwi, 2008 12:35

Zniszczone miasto

PostSo 12 wrz, 2009 17:17

Witam. Chce uzyskać efekt zniszczonego miasta. Tak aby na początku misji miasto było zniszczone. Próbowałem nawet z masą spadających helikopterów i samochodów, ale gra albo nie wyrabiała, albo to żałośnie wyglądało. Pierwsze addony bomby atomowej do Army 2 też nie zbyt dają rządany efekt- po przybyciu to miasta, giniemy. Ktoś wie jak osiągnąć ten efekt? Jak spowodować aby budynki były zniszczone ?
Z góry dzięki za odpowiedź.



Dodany rodzaj tematu - Maćko
Ostatnio edytowano So 19 wrz, 2009 18:22 przez plz, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 12 wrz, 2009 17:31

Jon w swym poradniku napisał(a):ustaw markera w pobliżu kawałka mostu, wpisz w wyzwalaczu albo w init kod:
((getmarkerpos "malkelek") nearestObject IDmostu) setdammage 1


Tak to się robiło w ArmA 1 - może pomoże, a może łódź.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

plz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): N 27 kwi, 2008 12:35

PostSo 12 wrz, 2009 17:46

Mocium Panie bądź pan wynagrodzony.
Jednak nie łódź (chociaż z tamtąd jestem :twisted: ) tylko pomoże, a nawet pomogło. Jedyny problem to to ID bo sie cholernie ciężko czyta :] . Należy sie plus. Temat też można zamknąć. Amen
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

Zniszczone Miasto

PostPt 11 mar, 2011 16:11

Gdzie tam jest jakiś most?
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: Zniszczone Miasto

PostPt 11 mar, 2011 18:33

klebor napisał(a):Gdzie tam jest jakiś most?

Pewnie dlatego, że jesteś nowy zadajesz takie pytania.....
Chodzi tu o ID jakiegoś obiektu np. mostu.
ObrazekObrazekObrazek
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

PostSo 12 mar, 2011 13:16

Najpierw spójrz na mój wiek. Nigdy nie zajmowałem się skryptowanem w ARMA. Co najwyżej tylko w OFP (to gra, w którą grałem najdłużej w życiu) ale tam nie było dokładnych zniszczeń budynków. A wracając do tematu to robię wszystko według instrukcji (tak mi się wydaje) i budynek nie jest nawet uszkodzony.
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 12 mar, 2011 14:01

Postaw wyzwalacz przy jakimś budynku, w polu warunek wpisz true, w pole nazwa wyz1
w pole uruchamianie wpisz:
getPos wyz1 nearestObject 260875 setDamage 1;

Liczby 260875 to jest ID danego obiektu. W edytorzu naciśnij raz na przycisk IDs i przybliż maksymalnie, a będziesz widział IDs.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 12 mar, 2011 14:04

Z tego co kojarzę w ArmA2 jest kilka budowli nie do zniszczenia - głównie takie wielkie industrialowe budynki z Czarnogórska\Elektrozawodzka.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

PostPn 14 mar, 2011 16:03

Wielkie dzięki ppio95 już wszystko jest ok.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron