Teraz jest So 27 kwi, 2024 17:00


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostWt 27 wrz, 2011 15:34

Wydaje mi się ze 1.12 ma bug dotyczący broni zespołowej, nie ma opcji rozkładania podstawy do moździerza.
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostWt 27 wrz, 2011 15:50

Dokładnie. Pojawia się taki komunikat (próba rozłożenia podstawy 2B14:

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 27 wrz, 2011 16:11

Rocko pracuje nad tym.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostWt 27 wrz, 2011 16:22

Ten błądzik w menusie ACE jest prawie wszędzie, mało groźny chyba ale występuje.

BTW.:
Przy skoku typu HALO, nie ma już podawanej wysokości (w 1.11 była) i łatwiej sie rozbić o glebę; bo otwieranie spadochromu trwa mniej więcej 250 metrów. A jak za szybko się otworzy to pół godziny spadania ;)
Obrazek
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostWt 27 wrz, 2011 16:37

Już lepiej lecieć to pół godziny, niż rozpłaszczyć się na ziemi :)
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostWt 27 wrz, 2011 16:44

No nie wiem, rozszyfruj sobie skrót tego typu skoku i wyjdzie ci że jednak potrzebowałbyś wysokościomierz.
Obrazek
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostWt 27 wrz, 2011 17:05

No, tak przydał by się, nie wiem co sobie panowie od ACE myśleli usuwając wysokościomierz, ale tylko stwierdzam fakt, że lepiej się pomylić, i otworzyć spadochron o 100 metrów za wcześnie niż za późno.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 27 wrz, 2011 17:54

Mała rada - DAGR powinien podawać wysokość względną. Polecam skoczkom spadochronowym :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 27 wrz, 2011 18:03

Mała rada - proponujemy testować moda przed wydaniem :)



Irytujące, nie? ;) no właśnie
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 27 wrz, 2011 20:19

Ja testuję to co robię. Nie wiem jak inni :clever:

W każdym razie pewne zmiany są celowe, jeśli macie pomysł jak ulepszyć to i owo -> nie ma sprawy.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostWt 27 wrz, 2011 21:41

To mam pytanie dotyczące udzielania pierwszej pomocy dlaczego jest coś takiego jak plasma czy szyny splint skoro nie da się ich używać. Poza tym wydaje mi się że fajne by była opcja wymiany luf w karabinach maszynowych.
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 27 wrz, 2011 22:43

Osocze i szyny to placeholdery. Są bezużyteczne, ponieważ generalnie brakuje aktywnych developerów, którzy posiadają jakąś wiedzę w tym temacie i czas.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

PostCz 29 wrz, 2011 19:25

Można pomysleć nad podkalibrowymi pociskami do rpg7. Podobno są hitem wśród Talibów, bo przebijają wozy pancerne jak masło i siatka antykumulacyjna juz tutaj nie gra roli.
Zdaje mi się, że w tym filmie koleś z armi afganskiej posiada cos takiego (32min 38s).
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostCz 29 wrz, 2011 20:06

Masz więcej informacji na temat tych piguł?

Mała niespodzianka, od jutrzejszej aktualizacji będzie można zmieniać lufy ;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostCz 29 wrz, 2011 20:23

Na tym filmiku to raczej OG-7W było, odłamkowe. Rura RPG ma chyba tylko 40 mm, więc ciężko by było zmieścić tam coś podkalibrowego i jednocześnie tak skutecznego przeciwko pancerzowi.

Ale TBG-7W, termobaryczny, byłby miły, bo teraz jedyne dostępne to jednorazówki.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości