Teraz jest Wt 22 sie, 2017 22:00


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

ACE.2 - temat moda

PostPn 07 gru, 2009 20:29

Legendarny mod z A1 dostępny teraz także w wersji A2.

Ściąganie - Mirrory

Lista Features

Jak zainstalować cz. 1 & Jak zainstalować cz. 2

oraz
Lista klas o którą wiele osób pytało



Pozostaje przetestować :)
Ostatnio edytowano Śr 22 gru, 2010 02:16 przez Jon, łącznie edytowano 7 razy
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPn 07 gru, 2009 21:06

No w końcu :D Na to czekałem :jupi:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPn 07 gru, 2009 23:36

No, to teraz możemy testować ile wlezie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostWt 08 gru, 2009 00:24

Tsaa, ja niestety nie potestuję :/ Robię wszystko jak na filmikach, ale gdy powinno pobierać te update'y wszystko stoi w miejscu i nic się nie dzieje.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 08 gru, 2009 00:48

brakuje punktów 6-10? :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 08 gru, 2009 15:04

A jaśniej, zGubciu?


Ja zaraz przetestuję, niemniej w ostatniej becie którą widziałem koledzy wciąż nic się nie nauczyli w kwestii cholernych celowników Aimpoint; Szybki odbijające wyimaginowaną pustynię gdy za plecami masz drzewa = żal

Ok, sprawdzałem dalej; Wciąż nie ma właściwych, ustandardyzowanych skrzyń z ammo\bronią; SF zaczyna z pistoletem w łapie (nie poprawiono tego od alfy...), a strzelec Strykera nie ma optyki. To jest panie dosyć duże niedbalstwo...


Jak już będziesz chłopaków uświadamiać, to możesz też z pozdrowieniami odemnie powiedzieć, że bez sensu jest uzbrojenie jednostek. Po co GL pistolet? Żeby nie mógł dużo ammo do granatnika nosić? O "dym (czerwony)" nie wspominam, bo w tej grze poza zwykłymi dymnymi (by osłonić ruch piechoty) się praktycznie nie korzysta - a jeśli to missionmaker danego "realism unit" w moment to naprawi. Tymczasem uzbrojenie gościa z SF to było bodaj M4, 7 magazynków a reszta granaty\dym...

No i ten felerny weapon sway.

A żeby nie było, że Jones tylko narzekacz, to co jest super (klasycznie dla ACE):
1) Celowniki CQB
2) Plecaki
3) Broń zespołowa

Fizyka (korzystania z) broni też jakby lepsza niż ta którą widziałem - gdyby nie weapon sway byłoby cacy
Ostatnio edytowano Śr 09 gru, 2009 00:08 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostWt 08 gru, 2009 18:35

Możesz pisać na dev-heaven, ja się acex rzadko zajmuję.

RTFM!!!
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostWt 08 gru, 2009 20:13

No więc mod wyszedł nie najgorzej... Dodano US Army, bardzo ładnie wykonane M4 i M16, jednak powinni dostać buta za US Army... Czemu armia używa M16A2, przecież (o ile dobrze jestem doinformowany) oni używają A4, mogli jeszcze M60 dla strzelca KM dać... Spodobały mi się też efekty blood dropów. Generalnie doszło trochę nowego stuffu co mi się podoba, ale i bez spieprzenia niektórych spraw się nie obyło.

Np. to co Jon napisał(a):Po co GL pistolet? Żeby nie mógł dużo ammo do granatnika nosić? O "dym (czerwony)" nie wspominam, bo w tej grze poza zwykłymi dymnymi (by osłonić ruch piechoty) się praktycznie nie korzysta - a jeśli to missionmaker danego "realism unit" w moment to naprawi. Tymczasem uzbrojenie gościa z SF to było bodaj M4, 7 magazynków a reszta granaty\dym...


Czemu jednostki specjalne startują z bronią krótką w łapach :?: :!:

Jon napisał(a):Szybki odbijające wyimaginowaną pustynię gdy za plecami masz drzewa = żal


Dokładnie, takie coś to fajnie wygląda np. na Pantherze (na tym pustynnym odcinku), ale na Czarnorusi? Ni w ząb. No i nie brakło mi też takich bajerów jak np. składanie M2 i przenoszenie go w inne miejsce, co można było ujrzeć także w ACE do ArmA. Fajnie wykombinowali z zacięciami broni. Dzisiaj grając w misję którą sam sobie upichciłem, jestem na wzgórzu wszędzie walka patrzę idzie do mnie 2 Czedaków, a tu JAM! Fajnie podoba mi się to, chociaż można się wnerwić. Generalnie zabawa przednia. :spoko:

EDIT:
A wie ktoś, jak użyć takich rzeczy jak Gogle ochronne, maski przeciwgazowe itp. Albo gdy rozłożę jakiś karabin maszynowy (np. M2) to jak go potem przeładować, bo za nic dojść nie mogę jak.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 09 gru, 2009 00:09

Amunicyjny musi podpiąć ammo
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostŚr 09 gru, 2009 18:04

Gogle: arma2\userconfigs\ACE\ i tutaj wszystko dokładnie sprawdzić.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Cpt.Iwan

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 10:24
  • Lokalizacja: Poznań

PostPn 14 gru, 2009 18:24

Slacker opanowałeś już maski gazowe? Bo ja sobie potrafię założyć, ale nie mam pojęcia jak to zrobić innej jednostce.
Help!
Give Me Some Fisch...
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPn 14 gru, 2009 18:53

Nie da się - robił to Rocko, a Rocko ma w dupie SP xD
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPn 14 gru, 2009 19:37

Tak, już wiem jak założyć, ale na AI nie próbowałem...

zGuba, a jak korzystać z celowników CQB :?:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15
  • Lokalizacja: Praga/Kraków

PostPn 14 gru, 2009 19:50

Shift+F
Obrazek
Offline

JackTheRipper

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Śr 03 lut, 2010 15:54

PostPt 05 lut, 2010 15:18

Ja to wszystko ściągnąłem i mi nie działa. Wrzucam wszystko do folderu E/arma2. I kiedy włączam arme to w ogóle mi nie odczytuje plików. Help!!!
Następna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron