Teraz jest Śr 23 sie, 2017 17:23


ACE.2 - temat moda

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostŚr 13 lut, 2013 01:17

Nie ma, pozostaje po kolei testować. Część addonów ma wpis o tym w readme, inna sprawa, że ACE jest tak napisany, że wcale nie trzeba było jakoś strasznie przerabiać addonów by były kompatybilne, więc większość powinna hulać.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1017
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ACE.2 - temat moda

PostŚr 13 lut, 2013 14:43

Prawda. To raczej addony niedziałające w połączeniu z ACE mają o tym fakcie info.
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: ACE.2 - temat moda

PostPn 01 kwi, 2013 00:55

W ACE da się ustawiać miny kierunkowe typu M18A1 czy ich ruskie odpowiedniki MON50, mamy też M49 z flarami I i wiele innych. Możemy w edytorze ustawić kierunek linki i ich długość następującymi komendami : this setVariable ["direction", 120];this setVariable ["length",3];
Offline

Hentaj

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 19 gru, 2012 20:54

Re: ACE.2 - temat moda

PostWt 11 lut, 2014 14:18

Sorry za odkop ale mam mały problem pojawia mi się to
Addon 'cba_xeh_oa' requires addon 'CA_CommunityConfigurationProject_E'
podczas uruchamiania i nie mogę wczytać zapisu.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostWt 11 lut, 2014 14:43

Potrzebujesz beta-patcha. Nie najnowszego, 2 wersje wcześcniej.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Hentaj

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 19 gru, 2012 20:54

Re: ACE.2 - temat moda

PostCz 13 lut, 2014 21:10

Dzięki Jon. Patch pomógł, okazało się też że miałem złą wersje CBA :? . Chciałbym się dowiedzieć czy warto pobrać wersje 1.14
Offline

antek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): So 05 paź, 2013 19:09

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 19:56

Hej, mam zainstalowanych mnóstwo modów do Army, jeśli zainstaluje teraz ACE, to wszystko będzie działać ? Czy lepiej odinstalować wszystkie mody, potem zainstalować ACE, i na końcu zainstalować resztę modów ?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 20:02

Jak nie wrzucasz modów do jednego katalogu, to będzie spoko.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

antek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): So 05 paź, 2013 19:09

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 20:06

Cholera, jak na złość wszystko jest w jednym folderze. Czy jeśli po zainstalowaniu ACE, wrzucę folder z modami to wszystko będzie działać ? Czy konieczna jest instalacja w podfolderach ?
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 21:00

Jeśli nie wrzucisz ACE to tego bajzlu który masz, tylko jako osobny folder, to raczej powinno działać. Chyba że masz tam jakiś addon, który z ACE się gryzie.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 21:29

W ten sposób będzie łatwiej posegregować mody i ew. odciąć te, które mogą być niekompatybilne.


Grunt, żebyś nie ładował tego do folderu "addons" gry (bo możesz sobie ową spieprzyć).

Jeśli masz osobny folder, to po prostu wgraj ACE, później sobie odsiejesz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Foka

Moderator

Moderator

  • Posty: 1251
  • Dołączył(a): So 19 mar, 2011 23:43
  • Lokalizacja: 3CT

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 14 lut, 2014 22:32

Wow, wszystkie mody w jednym katalogu.

Obrazek
Rule #2: Double tap!
Offline

antek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): So 05 paź, 2013 19:09

Re: ACE.2 - temat moda

PostN 16 lut, 2014 16:06

Życie na krawędzi to jest to co lubię :D
Następnym razem, jeśli będzie napis "not recommended" to wezmę to pod uwagę :)
Offline

antek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): So 05 paź, 2013 19:09

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 18 kwi, 2014 19:22

Mam problem dotyczący sterowania w ACE.
Ustawiłem "interaction" pod klawiszem h, a self interaction pod klawiszem h + shift. Zrobiłem to w programie aceclippi według pewnego tutoriala na youtube. aceclippi twierdzi że zmiany zostały zapisane, w menu opcji ACE również zmiany są, niestety podczas gry, gdy chcę postawić satchel charges pod mur, to ani klawisz h nie reaguje, shift + h też nie działa. Menu po prostu się nie wyświetla.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ACE.2 - temat moda

PostPt 18 kwi, 2014 23:48

Używasz najnowszych beta-patchy?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron