Teraz jest Pt 29 mar, 2024 16:29


Realistyczna komunikacja w grze

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

KaRV

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 312
  • Dołączył(a): Pt 28 maja, 2010 01:28
  • Lokalizacja: Skierniewice

PostWt 21 wrz, 2010 10:08

ja osobiscie wszystko mialem jako admin uruchomione przez pierwsze 1,5-2 godziny wszystko smigalo dobrze (do pierwszego crasha tsa) potem notorycznie mialem jakies problemy(i crashe) raz nie slyszalem macoffa raz bebopa pozniej to w zasadzie slyszalem chyba tylko macoffa i danikasa.. zabawne bylo ze w pewnym momencie slyszalem bebopa na radiu a nie slyszalem przy zwyklej gadce.. dziwna sprawa... mocno irytujace jak sadze nie tylko dla mnie :)
Obrazek
A2C
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostWt 21 wrz, 2010 10:34

Warto spojrzeć w killbox (ctrl alt del) jakie procesy są uruchomione. Ponieważ wyrzucenie z TS nie powoduje wyłączenia procesu ! Także kolejne uruchomienia TS + ACRE wzbudzją ponownie procesy już uruchomione powodując spowolnienie i wyłożenie się TSa.
Także sugestia aby po wywaleniu TS skasować wszystkie procesy związane (to jest chyba plik dmp ?) i dopiero wtedy ponownie właczyć TS.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 21 wrz, 2010 10:51

Jakiej wersji ACRE ostatecznie używacie (A2C)? 11 czy 10 z nowym .dll?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 22 wrz, 2010 00:32

Może warto postąpić podobnie?

Hey guys, we've finally got people that have used 1.0.11 a lot and it appears there is some serious regression in stability.
I'd advise continuing to use V1.0.10 which can be found here: http://raceriv.com/arma2/acre/ACRE_V1.0 ... 29_DLL.rar
This version is compat with Beta 29 of TS3.


We had our weekly Op last night and found similar results.
Thanks for your efforts though! This is by far one of the most immersive mods I've ever seen.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Bebop

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 102
  • Dołączył(a): Pt 25 cze, 2010 00:32
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 22 wrz, 2010 10:00

Podpisuje sie wszystkimi recami. Acre 1.011 jest niegrywalne, co pokazala na szersza skale wczorajsza rozrywka. Jezeli jest wersjka 1.010 z dll pod bete 29 to wg mnie nie powinnismy tracic czasu, i downgrad'nac acre jak najszybciej. 1.010 dzialalo bez wiekszych zarzutow.
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 18 paź, 2010 11:04

Dwie informacje.

Z moich testów wynika, że ACRE wymaga pewnego zapasu procesora do poprawnego działania - przykłady:

1. Połączyłem się równocześnie z komputera stacjonarnego i laptopa do naszego serwera. Laptop (już nie najlepszy) ledwo zipał i słyszał co trzeci komunikat radiowy nadawany do niego z komputera stacjonarnego. PCet za to słyszał wszystko co nadawał laptop.

2. Podczas nagrywania FRAPSem (gdzie wiadomo, że jest duże obciążenie) jako RTO docierało do mnie tylko część komunikatów lub mocno urywane (restart A2 i TS3 nie pomógł). Zaznaczam, że to nie kwestia dysku - Arma i system chodzą na dysku SSD a zapis filmu szedł na drugi, zwykły ale bardzo szybki dysk twardy.

3. Bez obciążenia procesora z ACRE nie mam żadnych problemów (domyślnie staram się zachować podczas gry minimum 35 FPS).

Więc prośba do wszystkich, którzy mają problemy z ACRE - zrezygnujcie z części szczegółów w Armie tak aby uzyskać te 35 FPSów - to powinno zniwelować problemy z ACRE.

==

Druga rzecz - gracz wszedł do pojazdu (aby uniknąć autofire po powrocie do gry) i zawinął Armę do paska zadań i zrestartował TSa - po powrocie do gry jeszcze posiedział trochę w pojeździe, słyszał komunikację głosową a gdy opuścił pojazd zaczął automatycznie strzelać - aby tego uniknąć przed zawinięciem Army do paska zadań należy nacisnąć raz ESC lub przełączyć się na mapę.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 05 gru, 2010 09:02

Po wczorajszej rozgrywce Lech Hunt mam odczucie że wersja 1.1 ACRE jest mniej stabilna niż wersje poprzednie m.in. 1.0.14.
Czy macie podobne doświadczenie ?
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostN 05 gru, 2010 11:35

Tak, tak samo myślę. Wczoraj po crashu army nie chciało mi się ponownie właczyć ACRE nawet po odczekaniu paru minut.
ObrazekObrazekObrazek
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostN 05 gru, 2010 12:11

ppio95 (Piotr) napisał(a):Tak, tak samo myślę. Wczoraj po crashu army nie chciało mi się ponownie właczyć ACRE nawet po odczekaniu paru minut.


no nie dziwie się że miałeś problemy skoro JIP niszczy ACRE, a wczoraj co chwile ktoś wchodził i wychodził bo to ma 5 fps'ów albo coś....
Offline
Avatar użytkownika

Red

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 255
  • Dołączył(a): So 25 kwi, 2009 10:35
  • Lokalizacja: Bolabongo

PostN 05 gru, 2010 12:23

Problem FPS-ów leży w patchu 1.55 i 1.56 (który miał owy problem wyeliminować). Na starym LeechHuncie na serwerze jeszcze na 22sloty grałem na wysokich detalach. Na wczorajszej rozgrywce musiałem obniżyć je na najniższe z możliwych a i tak było koło 15fps.
ObrazekObrazek
Obrazek
Offline

axel

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Cz 14 paź, 2010 23:03

PostN 05 gru, 2010 12:35

Ja miałem problemy z ACRE ale chwilowo, tzn. Jak wszedłem na pustego AI to Acre nie działało, ale jak tylko się do kogoś zbliżyłem to ACRE zaczęło działać.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Precel

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Śr 10 lis, 2010 22:43
  • Lokalizacja: Poznań

PostN 05 gru, 2010 13:56

ppio95 (Piotr) napisał(a):Tak, tak samo myślę. Wczoraj po crashu army nie chciało mi się ponownie właczyć ACRE nawet po odczekaniu paru minut.

Ja miałem tak samo - jednak po podwójnym restarcie Army oraz TeamSpeak'a i odczekaniu na serwerze (już siedząc na slocie) zaskoczyło po 5 min.
STEAM: qn_ik_master
Xfire: Precel123
Offline
Avatar użytkownika

TASMAN

Kapral

Kapral

  • Posty: 94
  • Dołączył(a): Pt 22 sty, 2010 18:13

PostN 05 gru, 2010 14:57

-mnie się ts wyłożył tylko 2 razy zastanawiam się czy to teraz norma czy będzie gorzej czy może lepiej.Kiedyś tak nie bywalo.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 19 gru, 2010 22:17

Jaromaz napisał(a): ...
Z moich testów wynika, że ACRE wymaga pewnego zapasu procesora do poprawnego działania - przykłady:

1. Połączyłem się równocześnie z komputera stacjonarnego i laptopa do naszego serwera. Laptop (już nie najlepszy) ledwo zipał i słyszał co trzeci komunikat radiowy nadawany do niego z komputera stacjonarnego. PCet za to słyszał wszystko co nadawał laptop.

2. Podczas nagrywania FRAPSem (gdzie wiadomo, że jest duże obciążenie) jako RTO docierało do mnie tylko część komunikatów lub mocno urywane (restart A2 i TS3 nie pomógł). Zaznaczam, że to nie kwestia dysku - Arma i system chodzą na dysku SSD a zapis filmu szedł na drugi, zwykły ale bardzo szybki dysk twardy.

3. Bez obciążenia procesora z ACRE nie mam żadnych problemów (domyślnie staram się zachować podczas gry minimum 35 FPS).

Więc prośba do wszystkich, którzy mają problemy z ACRE - zrezygnujcie z części szczegółów w Armie tak aby uzyskać te 35 FPSów - to powinno zniwelować problemy z ACRE.
...


ponadto na stabilność pracy TS z wykorzystaniem plugina ACRE wpływa priorytet uruchomionych procesów w systemie a także rozdzielenie procesów Army i TS na rdzeniach procesora.

Jak poprawić stabilność pracy TS z zainstalowanym pluginem ACRE:
1. Włączyć Armę i TS
2. Kliknąć alt+ctrl+del
3. Wybrać zakładkę "procesy"
4. Wybrać uruchomiony plik ts3client_win32.exe (dla win32, w win64 plik adekwatny)
5. Nacisnąć prawy klawisz myszy i wybrać Ustaw proritet i właczyć "powyżej normalnego" lub "wysoki" (UWAGA: nigdy nie wybierać "czas rzeczywisty" bo TS wywróci system).
6. j.w. pkt 5 wybrać Ustaw koligacje i odhaczyć pierwszą część rdzeni (jeżeli są cztery rdzenie zostawić właczone CPU 2 i CPU 3)
7. j.w. pkt 4 wybrać plik arma2oa.exe
8. Wybrać Ustaw koligacje i odhaczyć drugą część rdzeni (jeżeli są cztery rdzenie zostawić właczone CPU 0 i CPU 1).
Czynności te nie zapisują się dlatego należy powtórzyć je zawsze gdy odpali się programy.
Offline

axel

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Cz 14 paź, 2010 23:03

PostN 19 gru, 2010 23:17

Jeśli natomiast ACRE przestanie działać i nawet po przeładowaniu TS nie działa to trzeba w procesach (zabić proces) wyłączyć TS:

1. ALT + CTRL + DEL
2. Zakładka "procesy"
3. Prawym klawiszem na proces ts3client_win32.exe(lub win64)
5. Zakończ proces.
6. Odpalamy na nowo TS'a.
7. Cieszymy się działającym ACRE.
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron